• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
4

بهره برداری از ۱۲۲ دستگاه ناوگان ریلی

  • کد خبر : 30630
  • ۲۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۴
بهره برداری از ۱۲۲ دستگاه ناوگان ریلی
در مرحله ششم و هفتم؛ با حضور وزیر راه وشهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران و در مرحله ششم و هفتم از تولیدات ناوگان ریلی، ۱۲۲ دستگاه ناوگان ریلی به ارزش ۳۶۶ میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
0
(0)

به گزارش سایت اختصاصی ریل نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، امسال در سال جهش تولید و در مجموع هفت مرحله، ۴۵۱ دستگاه ناوگان ریلی به ارزش ۹۳۳ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۱۶ درصد افزایش نشان می دهد.

در مرحله ششم و هفتم ۱۰۷ دستگاه واگن باری نو، ۴ دستگاه لکوموتیو نو، ۹ دستگاه واگن مسافری بازسازی شده و ۲ دستگاه لکوموتیو بازسازی شده به بهره برداری رسید که با ورود این تعداد ناوگان به شبکه ریلی که صد درصد در شرکت های داخلی تولید و یا بازسازی شده، در مجموع برای ۵۶۵ نفر اشتغال زایی شده و صرفه جویی ارزی ۶۰۶ میلیون یورویی به دنبال داشته است.

شرکت های تجارت کوشش سپاهان، پویا ترابر پیشتاز، آذرکیا تجارت، جنرال مکانیک، توکا ریل، ریل پرداز نوآفرین، حمل ونقل ریلی رجا و راه آهن جمهوری اسلامی ایران ۸ شرکت سرمایه گذاراین ناوگان هستند که در شرکت های واگن پارس، واگن سازی کوثر، فولاد درخشان، مپنا، کارخانجات بازسازی لکوموتیو کرج، ریل پرداز سیستم، کلاهدوز و نوین صنعت رجا تولید و یا بازسازی شده است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=30630

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.