• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

به زودی شرکت قطارهای حومه‌ای تاسیس می شود

  • کد خبر : 10119
  • ۰۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۴
به زودی شرکت قطارهای حومه‌ای تاسیس می شود

0 (0) به زودی شرکت قطارهای حومه‌ای تاسیس می شود تین‌نیوز | اهم بندهای اساس‌نامه شرکت قطارهای حومه‌ای در دولت مورد توافق قرار گرفته است و با تصویب در هیات وزیران، رسما شرکت قطاره‌های حومه‌ای به‌زودی زیرمجموعه شرکت راه‌آهن قرار می‌گیرد. به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، معاون مسافری راه‌آهن در این‌باره گفت: بیشتر کارهای مربوط به شرکت […]

0
(0)

به زودی شرکت قطارهای حومه‌ای تاسیس می شود

تین‌نیوز | اهم بندهای اساس‌نامه شرکت قطارهای حومه‌ای در دولت مورد توافق قرار گرفته است و با تصویب در هیات وزیران، رسما شرکت قطاره‌های حومه‌ای به‌زودی زیرمجموعه شرکت راه‌آهن قرار می‌گیرد.

موسوی

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، معاون مسافری راه‌آهن در این‌باره گفت: بیشتر کارهای مربوط به شرکت قطارهای حومه‌ای در حوزه معاونت مسافری و اداره‌کل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری انجام خواهد شد که با تصویب اساس‌نامه شرکت قطارهای حومه‌ای در هیات وزیران، این شرکت رسما زیرمجموعه شرکت راه‌آهن ایران قرار خواهد گرفت.

میرحسن موسوی ادامه داد:‌ در حال حاضر پروژه قطارهای حومه‌ای در قالب مدیر پروژه از سوی راه‌آهن پیگیری می‌‌شود و بعد از اعمال تغییرات اداره‌کل برنامه‌ریزی و نظارت بر خدمات مسافری به شکل گذشته حفظ خواهد شد اما اداره خدمات ایستگاهی به اداره‌کل ساختمان و ایستگاهی تغییر خواهد یافت.

موسوی افزود: هم‌چنین اداره‌کل ساختمان و تاسیسات از معاونت فنی و زیربنایی تفکیک و زیرمجموعه معاونت مسافری قرار می‌گیرد تا خدمت‌رسانی به مسافران در ایستگاه‌ها و اقدامات همکاران در مناطق در بخش معاونت مسافری پیگیری شود.

موسوی از برنامه‌ها و مذاکرات این معاونت برای یکپارچه‌سازی فروش بلیت‌های قطارهای حومه‌ای و مترو خبر داد و تاکید کرد که این مذاکرات در حال پیگیری است.

در عین حال مجری طرح بهره‌برداری از قطارهای حومه‌ای راه‌آهن نیز در گفت‌وگو با خبرنگار ما، عنوان کرد که در این زمینه نیازمند انجام هماهنگی‌های بیش‌تر با راه‌آهن است.

مهدی قمری‌نژاد با تاکید بر این‌که در روزهای نخست سال تحصیلی، قطارهای حومه‌ای و شرکت مترو همکاری مثمرثمری با یکدیگر داشتند، افزود: با همه این برنامه‌ریزی‌ها، قیمت بلیت قطارهای حومه‌ای هم‌گام با نوسانات ارزی بالا نرفت و نخواهد رفت؛ و دلیل این امر نیز پیش‌بینی راه‌آهن از اثرات منفی ناشی از این نوسانات بر روی نرخ بلیت‌های حومه‌ای است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=10119

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.