• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

به مناسبت دهه كرامت برگزار مي شود / اجراي برنامه هاي فرهنگي و اجتماعي در متروي تهران

  • کد خبر : 7693
  • ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵
به مناسبت دهه كرامت برگزار مي شود / اجراي برنامه هاي فرهنگي و اجتماعي در متروي تهران

0 (0) مدير ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه از اجراي برنامه هاي فرهنگي و اجتماعي ويژه دهه كرامت خبر داد. به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري راه آهن شهري تهران و حومه محسن محمديان با اعلام اين خبر گفت: شركت بهره برداري متروي […]

0
(0)

مدير ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه از اجراي برنامه هاي فرهنگي و اجتماعي ويژه دهه كرامت خبر داد.
به گزارش مديريت ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري راه آهن شهري تهران و حومه محسن محمديان با اعلام اين خبر گفت: شركت بهره برداري متروي تهران و حومه با هدف گسترش و تعميق شناخت شهروندان از الگوهاي ديني و به خصوص ائمه اطهار (ع) و نيز ايجاد فضاي با نشاط در ايستگاه هاي متروي تهران برنامه هاي متنوعي را در نظر گرفته است.
وي افزود: به همين مناسبت نمايشگاه هاي عكس و پوستر در گذرگاه هاي فرهنگي مترو در معرض تماشاي مسافران مترو قرار مي گيرد كه از جمله مي توان به نمايشگاه پوستر ” دختر خورشيد”در ايستگاه تجريش و ” جشنواره رضوي” در ايستگاه هاي بهارستان و شادمان اشاره كرد.
محمديان همچنين از برپايي نمايشگاه آثار خوشنويسي اساتيد اين عرصه هنري با عنوان ” امام مهرباني” و با مضمون اشعار و آيات قرآني در ايستگاه فردوسي، ميدان انقلاب اسلامي و ميدان جهاد خبر داد وگفت: نمايشگاه عكس” بانوي كرامت” شامل تصاويري از بارگاه ملكوتي حضرت فاطمه معصومه سلام الله عليها نيز در ايستگاه هاي فرهنگسرا و امام خميني (ره) از ديگر نمايشگاه هاي برگزار شده در دهه كرامت مي باشد.
وي به اجراي برنامه هنري و فرهنگي سرود و همخواني در ايستگاه هاي منتخب متروي تهران اشاره كرد و افزود: از شنبه 30 تير ماه تا دوشنبه 1 مرداد ماه 97 شهروندان و مسافران محترم شهر زيرزميني مي توانند از ساعت 15 تا 18شاهد اجراي گروه هاي سرود دانش آموزي با مضمون قطعاتي در مدح و ثناي حضرت امام رضا عليه السلام و دهه كرامت باشند.
مدير ارتباطات و امور بين الملل شركت بهره برداري متروي تهران و حومه افزود: اين برنامه هنري با مشاركت موسسه آفرينش هاي هنري آستان قدس رضوي در ايستگاه هاي تئاترشهر، امام خميني (ره)، ميدان آزادي، شهيد بهشتي، تجريش و شوش برگزار مي شود.
وي به فضاسازي محيطي ايستگاه هاي مترو در اين ايام اشاره كرد و گفت: با استفاده از محتوا و طرح هاي متنوع فرهنگي و هنري نسبت به فضاسازي سكوها و قطارهاي مترو اقدام شد. هم چنين شهروندان و مسافران محترم مي توانند در زمان تردد از طريق نمايشگرهاي داخل قطارها به تماشاي محتواي فرهنگي دهه كرامت بنشينند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=7693

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.