• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

بیانیه انجمن صنایع ریلی ایران در حمایت از وزیر راه و شهرسازی

  • کد خبر : 3764
  • ۲۰ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
بیانیه انجمن صنایع ریلی ایران در حمایت از وزیر راه و شهرسازی

0 (0) هر آنکس شکر “خادم” ناگزارد سر شکرانه ی خالق ندارد توسعه ریلی برای فعالان صنعت حمل و نقل مفهوم خاصی دارد. توسعه ای مبتنی بر شور خواستن و شعور توانستن که کوچکترین سهل نگری و سهل انگاری در این زمینه می تواند بحرانی جدی برای این حوزه ی حساس، رقم بزند. با ارائه […]

0
(0)

هر آنکس شکر “خادم” ناگزارد
سر شکرانه ی خالق ندارد

توسعه ریلی برای فعالان صنعت حمل و نقل مفهوم خاصی دارد. توسعه ای مبتنی بر شور خواستن و شعور توانستن که کوچکترین سهل نگری و سهل انگاری در این زمینه می تواند بحرانی جدی برای این حوزه ی حساس، رقم بزند.
با ارائه آمار نادرست و افتتاحیه های ناقص و کلنگ زنی های نمایشی هیچگاه “توسعه راستین” اتفاق نمی افتد و این تمام دغدغه ای است که خادمان حریم حمل و نقل در دل دارند.
نگاه توسعه مدارانه دولت از بخش ریلی باعث شده تا شعله امید در دل فعالان این صنعت زبانه بکشد و همراهی و همدلی دولت با بخش خصوصی تقویت شود.
نقش این حوزه در تدوین برنامه‌ها وسیاست‌گذاری‌ها و کار کارشناسی پررنگ‌تر شده است که مصداق بارز آن حضور گسترده و پرشور صنایع و شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی و سازندگان تجهیزات و قطعات در نمایشگاه های بین‌المللی ریلی بوده که رشد و ارتقای کیفی آن نسبت به رکود مطلق آن در دهه های اخیر بی‌ سابقه بوده است.
“رستاخیز و انقلاب ریلی” که محور توسعه شبکه حمل و نقل کشور قلمداد می‌شود از شعار اصلی وزیر راه و مسکن و شهرسازی است. ما اعتقاد راسخ داریم جناب آقای دکتر آخوندی با تمام توان و قدرت در تحقق آن از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد.
دولت یازدهم و شخص وزیر محترم راه و شهرسازی تلاش‌های ویژه‌ای جهت سرمایه‌گذاری و حمایت‌های مالی در زمینه توسعه ریلی انجام داده‌اند که جای سپاس بسیار دارد که در این راستا تهیه بسته حمایتی از صنایع ریلی داخلی که با پیگیری و دستور ایشان توسط کارگروهی متشکل از مسئولان دولتی و با نظر و مشورت صاحبان صنعت و متخصصان این حوزه در حال انجام است می‌تواند تحول بزرگی در توسعه و گسترش صنعت حمل‌ونقل ریلی را فراهم کند.
بی تردید هرگونه تلاش برای توقف این حرکت ارزشمند به صنعتی لطمه خواهد زد که تمامی فعالیت های اقتصادی کشور در گرو آرامش آن است. ما بر این باوریم که نقشه راه توسعه شبکه حمل و نقل ریلی به درستی ترسیم شده و هر تلاشی برای تغییر مسیر به دلسردی فعالان این حوزه ، منتهی خواهد شد.
امید است همه عزیزانی که حتی از دور دستی بر آتش دارند اهمیت این موضوع را درک کنند تا خدای ناکرده فضای دلسردی حاکم نشود و انگیزه ی بالای فعالان و زحمتکشان این حوزه جای خود را به رکود و بی تفاوتی ندهد.

خداوند به تمامی خادمان بی ادعای این سرزمین توفیق مضاعف عنایت فرماید.

و من الله توفیق

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=3764

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.