• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

تاخیر ۴ ساعته قطار ایتالیا – اتریش به علت کرونا!

  • کد خبر : 24935
  • ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲
پس از منفی شدن تست از مسافران مشکوک به ویروس کرونا قطار ایتالیا به آلمان که منجر به یک تاخیر چهار ساعته شده بود، اجازه حرکت قطار از سوی اتریش صادر شد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از ایسنا، با توجه به شیوع گسترده ویروس خطرناک و کشنده کرونا در ایتالیا، به نظر می‌رسد که بسیاری از کشورهای اروپایی بیش از پیش نگران ورود این ویروس به مرزهای خود شده‌اند.

بر اساس گزارش رویترز، اتریش بعد از آنکه جواب آزمایش دو نفر از مسافران قطار ایتالیا به مقصد مونیخ آلمان منفی شد، به تاخیر چهار ساعته قطاری که بیشتر مسافرانش اتریشی و آلمانی بودند، پایان داد و مجوز ادامه حرکت برای آن را صادر کرد.

به گفته مقامات محلی، این قطار میزبان ۳۰۰ نفر مسافر بوده که از مبدا ونیز ایتالیا به مقصد مونیخ آلمان حرکت کرده است. این قطار در سمت ایتالیایی گذرگاه برنر توسط مقامات اتریش متوقف شد و پس از آنکه جواب تست دو نفر از مسافران مشکوک به ویروس کرونا منفی اعلام شد، باری دیگر به حرکت خود ادامه داد.

گذرگاه مسافرتی برنر یک معبر حایز اهمیت و پرتردد میان سه کشور ایتالیا، اتریش و آلمان است.

ایتالیا نخستین کشور اروپایی است که بیشترین تعداد مبتلایان و قربانیان ویروس کرونا را در خود جای داده است.

به گفته وزیر امور داخلی اتریش نیز تاکنون ۱۸۱ نفر در اتریش مشکوک به ویروس کرونا شناسایی شده اند. هنوز قطعیت ابتلای این افراد به کرونا تایید نشده است.  

شیوع ویروس خطرناک کرونا با سرمنشا چین، تاکنون جان بالغ بر دو هزار و ۵۰۰ نفر را گرفته و بیش از ۸۰ هزار نفر را در کشورهای مختلف درگیر و مبتلا کرده است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=24935

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.