• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

تامین اعتبار بیمارستان و راه آهن خاتم در ردیف بودجه ۱۴۰۰ یزد

  • کد خبر : 30909
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳
تامین اعتبار بیمارستان و راه آهن خاتم در ردیف بودجه ۱۴۰۰ یزد
فرماندار خاتم از فعال سازی کد تامین اعتبار بیمارستان جایگزین ۹۶ تختخوابی همچنین مطالعه و احداث پروژه راه آهن قادرآباد فارس – خاتم - شهربابک در ردیف بودجه ۱۴۰۰ خبر داد.
0
(0)

به گزارش سایت اختصاصی ریل نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، جواد میربهبودی، اشاره به اهمیت تقویت زیرساخت‌ها در مسیر پایان محرومیت و حرکت به سمت توسعه شهرستان خاتم اظهار داشت: با اجماع مسئولان استانی، پیگیری‌ها و مکاتبات اداری انجام شده برای فعال سازی کد تامین اعتبار بیمارستان جایگزین ۹۶ تختخوابی و مطالعه و احداث پروژه راه آهن خاتم در ردیف بودجه ۱۴۰۰ قرار گرفت.

وی افزود: با توجه به جلسات بررسی پروژه های پیشنهادی ۱۴۰۰ و چگونگی پیگیری آن با حضور استاندار یزد، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری یزد و رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان پروژه ها و ضرورت های پیش روی شهرستان مطرح و ضرورت آن از ابعاد مختلف بررسی شد.

فرماندار شهرستان خاتم اظهار داشت: اطلاعات پروژه های طرح شده بر اساس نیازسنجی مردمی و بررسی های کارشناسی استخراج و موارد نهایی به مجموعه های مربوطه ارائه و در دستور کار جهت پیگیری تا حصول نتیجه قرار گرفت.

میربهبودی با قدردانی از حمایت‌های استاندار یزد، نماینده مردم در مجلس، اعضای شورای اسلامی و مسئولان موثر در این زمینه عنوان کرد: خوشبختانه دو پروژه و نیاز مهم شهرستان با محوریت زیرساختی در حوزه بهداشت و درمان و حمل و نقل ریلی به عنوان مهمترین دغدغه های این منطقه در ردیف بودجه ۱۴۰۰ قرار گرفت.

میربهبودی ادامه داد: امید است در آینده با حمایت نهادها و دستگاه های اجرایی مرتبط در سطح ملی و استانی شاهد آغاز عملیات اجرایی این پروژه در شهرستان بوده و زمینه ای دیگر برای حل مشکلات مردمی، رفاه و توسعه بیشتر فراهم آید.

به گزارش مهر، پیگیری اختصاص ردیف اعتبار برای این دو پروژه از برنامه های ارائه شده توسط میربهبودی فرماندار خاتم در روز معارفه وی بود که اکنون این وعده در مسیر تحقق قرار گرفته است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=30909

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.