• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

تاکید بر ارتقای همه‌جانبه خدمات حوزه مسافری ریلی 

  • کد خبر : 33053
  • ۰۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۲
تاکید بر ارتقای همه‌جانبه خدمات حوزه مسافری ریلی 
دکتر سید میعاد صالحی، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران صبح امروز با حضور در آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) مرقد مطهر ایشان را زیارت کرد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران، دکتر صالحی در این برنامه که از ساعت ۷ صبح در اولین روز اداری سال ۱۴۰۱ آغاز شد، به همراه جمعی از معاونین و مدیران راه‌آهن با قطار از ایستگاه راه آهن شهر ری راهی ایستگاه راه آهن تهران شدند.

این برنامه به منظور تبریک سال جدید به کارکنان راه‌آهن که در ایام نوروز بدون وقفه به ارایه خدمات به حوزه مسافری و ناوگان ریلی پرداختند و همچنین نظارت میدانی و ارزیابی شرایط و عملکرد راه‌آهن در ایام نوروز در ایستگاه راه‌آهن تهران صورت پذیرفت.

دکتر صالحی در جریان این بازدید، از نزدیک با کارکنان حاضر در ایستگاه و محوطه سکو دیدار و گفت‌وگو کرد و از بخش های مختلف ایستگاه از جمله ساختمان دپوی مرکزی (شهدای لکوموتیوران)، دفتر اداری سوزنبانان، دفتر بازرسین فنی قطارها، کانکس سوزنبانان و دفتر برنامه ریزی دپو بازدید نمود. وی در بدو ورود به ایستگاه راه آهن تهران با اجرای مراسم گروه سرود که از برنامه‌های فرهنگی ایستگاه تهران در تمام ایام نوروز بود مورد استقبال قرار گرفت.

مدیرعامل شرکت راه آهن ضمن تشکر از زحمات همکاران خدوم شرکت راه آهن در ایام نوروز گفت: حوزه مسافری صورت و چهره شرکت راه آهن است و جابه‌جایی مسافران به خصوص به مشهد مقدس ارزش معنوی زیادی دارد.

دکتر سید میعاد صالحی ضمن تاکید بر برندسازی مجدد راه آهن گفت: این موضوع زمان بر است، ما به دنبال گزارش عملکرد دادن نیستیم بلکه به دنبال نتیجه هستیم. طی سال های گذشته به بخش مسافری توجه زیادی صورت نگرفته و باید این رویه تغییر کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: باید خود را به جای مسافر گذاشته و ببینیم چه انتظاراتی در این حوزه وجود دارد. فرصت خوبی است تا بتوانیم علاوه بر خدمات باکیفیت، ارزش های ایرانی و اسلامی خود را نیز به بهترین وجه عرضه کنیم.

دکتر صالحی همچنین تاکید کرد: به دنبال ارتقاء حکمرانی ریلی در همه بخش ها به خصوص در حوزه مسافری هستیم.

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=33053

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.