• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
0

تاکید بر تکریم مسافران راه‌آهن از سوی روسای قطار و کارکنان حوزه حمل‌ونقل ریلی

  • کد خبر : 33677
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۷
تاکید بر تکریم مسافران راه‌آهن از سوی روسای قطار و کارکنان حوزه حمل‌ونقل ریلی
تاکید بر تکریم مسافران راه‌آهن از سوی روسای قطار و کارکنان حوزه حمل‌ونقل ریلی،‌ نخستین دوره بازآموزی شرح وظایف روسای قطارهای مسافری با موضوع مدیریت قطار، امور مربوط به پلیس و ایمنی در راه‌آهن، برگزار و طی آن بر ضرورت تکریم مسافران راه‌آهن در هر شرایط از سوی روسای قطار و کارکنان حوزه حمل‌ونقل ریلی تاکید شد.
0
(0)
به گزارش ریل‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، با حضور میر حسن موسوی معاون مسافری، طباطبایی و طالبی، به ترتیب مدیرکل و معاون برنامه ریزی و نظارت بر خدمات مسافری، حمزه‌ای معاون مدیرکل ایمنی و نظارت بر شبکه و سرهنگ بهمن عباسی معاون اطلاعات و امنیت پلیس راه‌آهن کشور، نخستین دوره بازآموزی شرح وظایف روسای قطارهای مسافری و درس آموخته‌ای از حوادث ریلی ویژه روسای قطار در سالن اجتماعات اداره کل راه‌آهن تهران برگزار شد.
 مطابق برنامه اعلامی، این جلسات طی ساعات ۸ تا ۱۳ مورخ۱۱، ۱۲ و ۱۹ مرداد با حضور روسای قطار شرکت‌ راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران و روسای قطار سایر شرکت‌های حمل و نقل ریلی از جمله رجا، سفیر ریل آسیا، جوپار، ریل پرداز نو آفرین و قطارهای حومه‌ای برگزار و جلسه آخر نیز ۲۲ مردادماه برگزار خواهد شد.
معاون مسافری راه‌آهن، هدف اصلی از برگزاری این جلسات آموزشی را مشتری مداری، اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع به مسافران و مدیریت بحران داخل و بیرون قطار دانست و اظهار کرد: بایستی تکریم مسافران راه‌آهن از اهم وظایف روسای قطار و مامورین باشد.
وی تاکید کرد: مسافران ریلی که به نوعی مشتری راه‌آهن محسوب می‌شوند، باید از همان ابتدا که بلیت خریداری می‌کنند تا زمانی که به ایستگاه راه‌آهن وارد شده و از آن خارج می‌شوند، در تمامی لحظات و در همه جا مورد تکریم واقع شوند.
موسوی با یادآوری از اینکه روسای قطار نماینده شرکت راه‌آهن هستند و باید به‌گونه‌ای رفتار نمایند که بهترین خاطره را در ذهن مسافران بر جای بگذارند، افزود: نظارت بر عملکرد تمامی ماموران به ویژه مهمانداران از جمله وظایف روسای قطار است که باید به دقت رعایت شود.
معاون مسافری راه‌آهن عنوان کرد: از همه روسای قطار مسافری درخواست می‌نمایم که با توجه به شخصیت‌های متفاوت و شرایط روحی افراد، با مسافران رفتار نمایند و لازم است که روسای قطار آستانه تحمل خود را بیش از پیش، بالا ببرند.
وی تصریح کرد: روسای قطار، سفیران راه‌آهن هستند و باید در داخل قطار با حوصله و درایت لازم و کافی، تمامی مسایل داخل قطار را به بهترین نحو مدیریت کنند.
موسوی ضمن ابلاغ پیام دکتر سید میعاد صالحی، مدیرعامل راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران به تمامی روسای قطار حاضر در جلسه، ابراز امیدواری کرد: موضوعاتی که در این جلسه مطرح شد به تمامی کارکنان راه‌آهن انتقال داده شود تا بیش از گذشته، خدمات رسانی به مسافران صورت پذیرد.
در ادامه این جلسه، سرهنگ عباسی، معاون اطلاعات و امنیت پلیس راه‌آهن کشور به تشریح وظایف پلیس راه‌آهن پرداخت و از روسای قطار خواستار همکاری نزدیک جهت عبور از بحران‌ها در داخل قطار شد.
همچنین حمزه‌ای، معاون مدیر کل ایمنی و نظارت بر شبکه راه آهن، به بازآموزی مسایل ایمنی و درس آموخته‌ای از حوادث راه‌آهن پرداخت و بر ضرورت رعایت و توجه جدی روسای قطار و تمامی کارکنان حوزه حمل و نقل ریلی به تمامی نکات ایمنی تاکید کرد.
گفتنی است؛ روسای قطار حاضر در این جلسه، مسایل و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند و موضوعات مطرح شده مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
 
 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=33677

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.