• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

تاکید وزیر راه و شهرسازی بر اتصال بابل و آمل به راه آهن سراسری

  • کد خبر : 2195
  • ۰۹ دی ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
تاکید وزیر راه و شهرسازی بر اتصال بابل و آمل به راه آهن سراسری

0 (0) تاکید وزیر راه و شهرسازی بر اتصال بابل و آمل به راه آهن سراسری حسین نیازآذری، نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: دکترعباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی نامه ای به معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه ارسال کرد و خواستار اتصال شهرهای بابل و آمل به راه آهن […]

0
(0)

تاکید وزیر راه و شهرسازی بر اتصال بابل و آمل به راه آهن سراسری

حسین نیازآذری، نماینده بابل در مجلس شورای اسلامی گفت: دکترعباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی نامه ای به معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه ارسال کرد و خواستار اتصال شهرهای بابل و آمل به راه آهن سراسری از طریق خط قائمشهر شد.

وزیر راه و شهرسازی این پیشنهاد را باهدف اضافه نمودن به طرح راه آهن رودهن، لاریجان، آمل ارائه داد. بر اساس این نامه، وزارت راه و شهرسازی معتقد است طرح راه آهن رودهن، لاریجان و آمل بخاطر مشکلات فنی و اجرایی متعدد و هزینه های بسیار زیاد به عنوان یکی از پیچیده ترین طرح های حمل و نقل کشور، نیاز به بازنگری دارد.

حسین نیازآذری، عضو هیات رییسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، دراین زمینه افزود: مکاتبات، جلسات و پیگیری های متعددی را برای اتصال شهرستان بابل به راه آهن سراسری، با دولت و وزارت راه و شهرسازی داشته ام و امیدواریم وفق اولویت های قانون برنامه ششم توسعه، این مطالبه توسعه گرایانه مردم منطقه مرکزی مازندران اجرایی شود.

شایان ذکر است وزیرراه و شهرسازی اتصال راه آهن قائمشهر، بابل و آمل بطول تقریبی ۵۰ کیلومتر، که از لحاظ توپوگرافی در دشت قرار دارد و امکان اتصال به شبکه ریلی کناره ساری – رشت  دارد را دارای توجیه فنی و اقتصادی دانست و افزود: پیشنهاد طرح قائمشهر – بابل ‌و‌ آمل طرحی دارای هزینه ایی معقول و قابلیت اجرا در کوتاه مدت است.

 

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=2195

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.