• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

تبلیغات همدان 2018 در مسیر ریلی کلانشهرها

  • کد خبر : 7261
  • ۲۰ تیر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲
تبلیغات همدان 2018 در مسیر ریلی کلانشهرها

0 (0) مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان خبر داد تبلیغات همدان 2018 در مسیر ریلی کلانشهرها مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان از تبلیغات داخل استانی و کشوری رویداد همدان 2018 خبر داد و گفت: قطارهای رجاء در مسیر کلان شهرها برای نخستین بار میزبان تبلیغات همدان 2018 خواهند بود. علی مالمیر امروز در […]

0
(0)
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان خبر داد
تبلیغات همدان 2018 در مسیر ریلی کلانشهرها
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان از تبلیغات داخل استانی و کشوری رویداد همدان 2018 خبر داد و گفت: قطارهای رجاء در مسیر کلان شهرها برای نخستین بار میزبان تبلیغات همدان 2018 خواهند بود.

علی مالمیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به تبلیغات کشوری رویداد همدان 2018 اظهار کرد: پس از طراحی پوستر همدان ۲۰۱۸ توسط سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان و همکاری سازمان زیباسازی، بیلبوردهای شهر میزبان این اثر شدند.

وی ادامه داد: پس از اجرای تبلیغات همدان2018 در 82 نقطه مترو تهران، به زودی و به همت سازمان میراث فرهنگی قطارهای رجاء در مسیر کلان شهرهای مشهد، تبریز، اهواز، شیراز، یزد و همدان نیز برای نخستین بار در تاریخ گردشگری همدان میزبان تبلیغات همدان 2018 خواهند بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری همدان یادآور شد: بیلبوردهای تبلیغاتی رویداد همدان 2018 به منظور تبلیغات گردشگری و معرفی این رویداد در سطح گسترده کشوری در کلان شهرهای بزرگ کشور همانند، تهران، مشهد، رشت، انزلی، تبریز و اصفهان از هفته آینده به اجرا در خواهند آمد.

وی اضافه کرد: با تبلیغات گسترده‌ امیدواریم بتوانیم این رویداد و جاذبه‌های گردشگری همدان را در سطح کشور معرفی کنیم تا گردشگری همدان بتواند در مسیر اصلی خود قرار گیرد.

مالمیر بیان کرد: تبلیغات این چنینی در سطح کشور، برای نخستین بار است که رخ می‌دهد و ما هر چه بیشتر و محکمتر در این مسیر گام خواهیم برداشت.

وی با اشاره به تبلیغات همدان 2018 در جاده‌های پرتردد و چند مسیر پرتردد قطار خاطرنشان کرد: در تابستان امسال نیز در اجرای برنامه‌ها و جشنواره‌های مختلف به تبلیغات رویداد همدان 2018 پرداخته خواهد شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=7261

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.