• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

تجربه ی سفر مارسی تا میلان با قطار

  • کد خبر : 13066
  • ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۹
تجربه ی سفر مارسی تا میلان با قطار

0 (0) خطوط مارسی سنت چارلز به میلان مرکزی یکی از مهمترین مسیرهای سفر سریع از غرب به شرق اروپا یا معکوس است. از دسامبر 2014، ارتباط مستقیم بین این دو شهر توسط Thello برقرار است. به خصوص برای مسافران که از Interrail یا Eurail استفاده نمی کنند، این اتصال مستقیم بسیار جذاب است، همچنین […]

0
(0)

خطوط مارسی سنت چارلز به میلان مرکزی یکی از مهمترین مسیرهای سفر سریع از غرب به شرق اروپا یا معکوس است. از دسامبر 2014، ارتباط مستقیم بین این دو شهر توسط Thello برقرار است. به خصوص برای مسافران که از Interrail یا Eurail استفاده نمی کنند، این اتصال مستقیم بسیار جذاب است، همچنین به دلیل هزینه های پیشنهادی رقابتی آن است.
با این حال، هنگامی که شما در حال سفر با عبور از راه آهن (Interrail یا Eurail)، شما باید Thello به دلیل هزینه رزرو بالا خود را پرش کنید و به جای سفر با استفاده از اتصالات با TER (Train Express Régional) و IC (Intercity)، تغییر قطار در نیس Ville و Ventimiglia.

قطارها

تللو هر روز در سال 1530 میلادی را در مارسل سنت چارل برگزار می کند تا به میلان مرکزی در 2229 برسد. در جهت مخالف، قطار میلان را در 1520 ترک می کند و در 2229 به مارسی می رسد. علاوه بر جفت قطار از / به مارسی نیز دو جفت قطار وجود دارد عملیات بین نیک و میلان (خروج از نیس در 0809 و 1409، از میلان در 0705 و 1110).

 

مسیر جالب و دیدنی شما را در امتداد دریای مدیترانه با ایستگاه های بینابینی در تولن، لس Arcs-Draguignan، سنت رافائل والسکور، کن، آنتیب، نیک ویل، موناکو، مننت، وتیمیمجلیا، سان رمو، امپریا پ. موریزیو، دیانو مارینا، آلاسسیو، Albenga، Finale Ligure، Savona، جنوا، Voghera و Pavia.

قطار Thello معمولا شامل هفت مدرس کلاس دوم (قرعه کشی قرمز) و دو مربی 1 کلاس می شود (سبز لویور)، از جمله یک کابین کوچک در یکی از مربیان کلاس دوم. مربیان تهویه مطبوع هستند، صندلی ها دارای جداول، چراغ های خواندن و شاخه های الکتریکی هستند. توالت ها به وسیله جنسیت جدا می شوند.

ناهارخوری طیف وسیعی از نوشیدنی های گرم و سرد، تنقلات، ساندویچ، سالاد و ظروف گرم را ارائه می دهد. به نظر من، کیفیت و قیمت ها کاملا درست است. برخی از نمونه های قیمت:
آب معدنی (0،5 لیتر)، قهوه، چای: 1،50 یورو
نوشابه (0،33 لیتر)، آب میوه (0،2 لیتر): 3 یورو
اسنک: EUR 1،50 – EUR 3
ساندویچ ها، سالاد: EUR 4،50 – EUR 5
ماکارونی: EUR 9
همچنین برخی از گزینه های منو موجود است:
صبحانه از جمله قهوه و کریسانت: 2،50 یورو (با آب 5 یورو)
ساندویچ با نوشیدنی های نرم افزاری: EUR 6؛ سالاد با نوشیدنی EUR 8
لیسنگ با نرم پروانه: EUR 10 (با نوشیدنی EUR 12)

 

قطار TER از مارسی سنت چارلز تا نیویل ویل معمولا شامل مربیان راحت “Corail” است که برای خدمات از راه دور استفاده می شود. با این حال، هیچ تسهیلاتی در دسترس نیست. هر روز چندین اتصال وجود دارد که حدود دو ساعت و نیم طول می کشد.
در نیس شما باید به یکی دیگر از قطار TER بروید که شما را به مرز ایتالیایی Ventimiglia می برد. این ترمینال های TER دو قطب برای ترافیک محلی هستند و نه به عنوان قطار Corail از مارسی به نیس – به هر حال، شما خواهد شد مشغول از مناظر زیبا لذت می برد.
در نهایت شما باید مجددا در Ventimiglia تغییر دهید تا یک اینترانت ایتالیایی ایتالیایی به میلان برده شود. رزرو (3 €) مورد نیاز نیست، اما توصیه می شود. به طور کلی، این اتصالات حدود هشت و نیم ساعت – حدود یک و نیم ساعت طولانی تر از قطار مستقیم Thello است. با این حال، به عنوان رزرو مورد نیاز است این راه برای رفتن اگر شما در حال سفر با عبور از راه آهن.

بلیط ها و کرایه ها

بلیط برای تمام قطارها در Trainline، ACPrail و Thello در دسترس هستند. بلیط های قطار TER و IC که توسط SNCF و Trenitalia اداره می شوند در همه ایستگاه های فرانسه و ایتالیا در دسترس هستند. بلیط های قطار Thello نیز در Boutiques Thello در Paris Gare de Lyon (Mon-Sat 1000 – 1950، Sun 1300 – 1950) و Nice Ville (روزانه 0745 – 1200 و 1330 – 2015) در دسترس هستند. در اکثر ایستگاه های دیگر که قطار Thello شما تماس می گیرد، ماشین های بلیت برای خرید بلیط خود نیز پیدا خواهید کرد. سرویس اضافی شخصی در روزهای 1430 تا 1530 در مسیر Marseille St Charles در مسیر A قرار دارد. مدت زمان رزرو برای قطارهای Thello چهار ماه قبل از خروج است.

کرایه استاندارد Thello از مارسی به میلان 70 یورو در کلاس دوم، 70 یورو در کلاس اول است. از نیس به مارسی 45 یورو / 60 یورو پرداخت می کنید. علاوه بر کرایه استاندارد (“Flexi”) که می توانید تا زمان خروج از آن بازپرداخت، دو دسته هزینه های دیگر که ارزان تر از Flexi هستند وجود دارد:
برو: بازپرداخت 50٪ ممکن است تا 24 ساعت قبل از خروج
Smart: بدون بازپرداخت / مبادله. ارزان ترین قیمت ها 30 یورو / 45 یورو مارسی، 15 یورو / 30 یورو از نیس به میلان.

مسافران با Interrail / Eurail (که حداقل برای فرانسه یا ایتالیا معتبر هستند) 25٪ کاهش در قیمت Flexi. این بدان معنی است که شما نباید از یک روز سفر استفاده کنید اگر با یک گذر Flexi Pass سفر می کنید مگر اینکه از همان قطار دیگر در آن روز استفاده کنید. کرایه مارسی – میلان با کاهش 53 یورو در کلاس دوم، 68 یورو در کلاس اول است.

با توجه به قیمت های نسبتا بالا مسافرین Interrail / Eurail معمولا با استفاده از قطارهای منظم به جای Thello بهتر می شوند زیرا شما می توانید پول زیادی را صرفه جویی کنید، گرچه سفر کمی طولانی تر خواهد شد. همچنین، بسیاری از شهرها و روستاها جالب توجه هستند که باید در نظر بگیرید که چندین ایستگاه بین آنها وجود داشته باشد.

 

ترجمه شده توسط گوگل

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=13066

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.