• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

تجلیل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از همسران و فرزندان شهدا

  • کد خبر : 24397
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۲
تجلیل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه از همسران و فرزندان شهدا
شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در مراسم تکریم شقایق ها همزمان با سالروز وفات حضرت ام البنین (س) از همسران معظم و فرزندان معزز شهدا تجلیل کرد.
0
(0)

به گزارش سایت اختصاصی ریل نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره متروی تهران و حومه، مراسم تجلیل و تکریم از همسران و فرزندان شهدا ظهر امروز ۱۹ بهمن ماه ۹۸ با حضور خانواده محترم شهدا، نوبخت مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه، حجت الاسلام و المسلمین فراتی ریاست سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران، سالک مسئول سازمان بسیج شهرداری تهران معاونین و مدیران شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه برگزار شد.

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در ابتدای مراسم ضمن خیر مقدم به خانواده معظم شهدا و تبریک ایام الله دهه فجر و چهل و یکیمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران گفت: این ایام به برکت رشادت شهدا نصیب ما شده است و توانسته ایم در این منسب ها با آرامش خدمت کنیم و باید ایثارگری این بزرگ مردان را پاس داریم.

نوبخت با اشاره به اینکه خانواده شهدا نزدیک ترین افراد به شهدا هستند افزود: کمترین وظیفه ای که در قبال آنها بعهده ماست حفظ حرمت خانواده های این عزیزان است به خصوص کسانی که صاحب سمت هستند باید این موضوع را مورد توجه قرارا دهند.

وی در پایان گفت: امیدوارم ما نیز در حفظ راهی که شهدا ترسیم کرده اند کوشا باشیم.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین فراتی ریاست سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران ضمن تسلیت سالروز وفات حضرت ام البنین (س) و تبریک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یاد و خاطره سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را هم تسلیت گفت

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور در کنار خانواده محترم شهدا، همسران و فرزندان گفت: خداوند را شاکریم که در مجلس تجلیل از خانواده شهدا حضور داریم.

فراتی به فرمایشات رهبر کبیر انقلاب اسلامی در زمان جنگ تحمیلی که فرموده بودند حرمت مردم دوره ما از زمان پیامبر هم بالاتر است اشاره کرد و تصریح کرد: این فرمایش حضرت امام خمینی (ره) نه تنها در آن زمان بلکه در حال حاضر که در آستانه چهل و یکمین سالگرد پیروز ی انقلاب هستیم نیز مصادق دارد و آن را در زمان تشییع پیکر سردار سلیمانی شاهد بودیم که مردم با همه مشکلات و نارضایتی ها چطور از آرمان های انقلاب دفاع کردند.

ریاست سازمان قضایی نیروهای مسلح استان تهران از مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه برای برگزاری این برنامه تشکر کرد و گفت: امیدوارم در راستای بزرگ داشت یاد و خاطره شهدا این مراسم ها همواره برگزار شود.

در پایان این مراسم از ۳۹ نفر ازخانواده های معزز شهدای شاغل درشرکت بهره برداری مترو تهران و حومه به همراه مادران ایشان تجلیل و تقدیر شد و مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران هزینه سفر خانواده معظم شهدا را به مشهد مقدس را تقبل کرد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=24397

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.