• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

تحقق ۷۰درصد از عملیات زیرسازی راه آهن منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان

  • کد خبر : 25772
  • ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۸
تحقق ۷۰درصد از عملیات زیرسازی راه آهن منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان
یازدهمین نمایشگاه معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری کشور و ششمین نمایشگاه بین‌المللی بورس بانک، بیمه و خصوصی‌سازی با عنوان تجاری کیش اینوکس ایران، بامشارکت ۳۰۰ شرکت داخلی و خارجی در محل دایمی نمایشگاه های بین المللی کیش برگزار شد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از احتساب، منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان بعنوان یکی از مهمترین مناطق ویژه اقتصادی کشور نیز در این نمایشگاه حضور فعال و موثری داشت.

طباطبایی با اشاره به همایش اخیر حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در منطقه آزاد کیش که در آن راهکارهای رفع موانع و مشکلات پیش روی فعالان اقتصادی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی موردبحث و بررسی مسوولان و کارشناسان قرار گرفت، اظهار داشت: بهترین حمایت دولت عمل و بازگشت به قوانین مصوب سال ۸۴ مناطق آزاد و ویژه می باشد همچنین اتفاقات اخیر و تغییر قوانین نتیجه ای جز بی اعتمادی تولیدکنندگان و سرمایه گذاران داخلی و خارجی علی الخصوص سرمایه گذاران خارجی در پی نداشته است و حفظ این سرمایه‌گذاران با عمل به قوانین مصوب محقق می‌شود.

مدیرعامل منطقه ویژه سلفچگان گفت: برای اتصال منطقه ویژه سلفچگان به راه آهن سراسری، مذاکراتی با استانداری قم و راه آهن جمهوری اسلامی صورت پذیرفته است که بر طبق این توافقات، منطقه ویژه سلفچگان و استانداری قم ۷۰درصد عملیات زیرسازی را انجام داده اند و براساس قانون بودجه ۹۸ تکمیل کار زیرسازی به عهده راه آهن جمهوری اسلامی می باشد که امیدواریم باتوجه به نظر موافق راه آهن جمهوری اسلامی به وظیفه تبیین شده هرچه سریع تر جامه عمل بپوشانند.

وی به عضویت منطقه ویژه سلفچگان به عنوان تنها منطقه ویژه اقتصادی ایران، عضو سازمان جهانی مناطق آزاد تجاری- صنعتی و ویژه اقتصادی در بین کلیه مناطق آزاد و مناطق ویژه کشور، اشاره داشت و افزود: منطقه سلفچگان هرساله در همایش های سازمان جهانی مناطق آزاد و ویژه حضور فعالی دارد و تا کنون از تبادل اطلاعات گوناگون با این سازمان توانسته ایم به نحو شایسته ای بهره برداری و در شناساندن خود در عرصه بین المللی نیز از این سازمان جهانی نهایت استفاده را ببریم.

سید مهدی طباطبایی در پایان بیان داشت: دنیا به سمت رونق مناطق آزاد و ویژه اقتصادی حرکت می کند و یکی از مفرهای نجات اقتصادی ایران، اصلاح قوانین و مقررات به نفع این مناطق می باشد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=25772

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.