• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

تحکیم پیوند دوملت ایران و افغانستان با راه آهن خواف-هرات

  • کد خبر : 31096
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
تحکیم پیوند دوملت ایران و افغانستان با راه آهن خواف-هرات
رئیس‌جمهور گفت: روابط ما از طریق دل‌ها، اندیشه، فرهنگ ها و رفتارها و تلاش ها بوده است و امروز ریل راه آهن خواف-هرات این پیوند را مستحکم‌تر می‌کند.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور صبح امروز(پنجشنبه) در مراسم افتتاح راه‌آهن خواف-هرات که با حضور رئیس‌جمهور افغانستان برگزار شد، اظهار کرد: امروز روز سلام، روز رحمت، روز گشایش برای دو ملت بزرگ افغانستان و ایران است. دو ملتی که از یک ریشه، تاریخ، فرهنگ و از یک منطقه در طول تاریخ برادری و همسایگی خود را بعنوان بهترین یاران یکدیگر حفظ کردند.

روحانی گفت: امروز بعنوان یکی از روزهای تاریخی در روابط دو ملت افغانستان و ایران است. روابط ما از طریق دل‌ها، اندیشه، فرهنگ ها و رفتارها و تلاش ها بوده است و امروز ریل راه آهن این پیوند را مستحکم تر می کند.

وی ادامه داد: امروز، روزی توام با شادمانی برای دو دولت افغانستان و ایران است و من به سهم خودم بسیار خوشحالم که گرچه نشد به خاطر شرایط بهداشتی و کرونایی در کنار همدیگر و حضور فیزیکی این افتتاح را انجام دهیم ولی از طریق فضای مجازی این افتتاح بزرگ را با فرمان دو رئیس‌جمهور شاهد خواهیم بود و مطمئنا این روز بعنوان یک روز تاریخی برای ما فراموش ناشدنی است.

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=31096

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.