• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

تخصیص بودجه ٣ هزار میلیارد تومانی به بخش ریلی

  • کد خبر : 12328
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶
تخصیص بودجه ٣ هزار میلیارد تومانی به بخش ریلی

0 (0) معاون تامین سرمایه و اقتصاد راه آهن خبر داد؛ تخصیص بودجه ٣ هزار میلیارد تومانی به بخش ریلی معاون تامین سرمایه و اقتصاد راه آهن گفت: ذیل تبصره ١٩ بودجه سال ٩٧ سازمان برنامه و بودجه موافقت کرده تا ٣ هزار میلیارد تومان به پروژه‌های زیر ساخت ریلی تخصیص دهد. به گزارش خبرنگار […]

0
(0)

معاون تامین سرمایه و اقتصاد راه آهن خبر داد؛
تخصیص بودجه ٣ هزار میلیارد تومانی به بخش ریلی
معاون تامین سرمایه و اقتصاد راه آهن گفت: ذیل تبصره ١٩ بودجه سال ٩٧ سازمان برنامه و بودجه موافقت کرده تا ٣ هزار میلیارد تومان به پروژه‌های زیر ساخت ریلی تخصیص دهد.

به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد خبرگزاری میزان، نورالله بیرانوند در اولین همایش فرصت‌های سرمایه گذاری و تامین مالی در حوزه ریلی، بیان کرد: توسعه ریلی به عنوان یکی از زیر ساخت‌های ایجاد سیستم حمل و نقل پایدار مد نظر تصمیم گیرندگان و تصمیم سازان قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: جمهوری اسلامی ایران ارتباط بین شرق و غرب و شمال و جنوب است و یکی از پیش بینی‌های جدی ما سرمایه‌گذاری در بخش ریلی است، برنامه‌ای که در این بخش تدوین شده در ٢٨ سرفصل است.

معاون تامین سرمایه و اقتصاد راه آهن تصریح کرد: از یک طرف ما در راه آهن ساز و کار لازم را برای مشارکت در این بخش را پیش‌بینی کردیم و این بازار پتانسیل خوبی برای سرمایه‌گذاری دارد و از سال گذشته با بکارگیری ساز و کار ویژه از ظرفیت‌های بازار سرمایه و سرمایه گذاران خارجی در این بخش استفاده کردیم.

بیرانوند خاطر نشان کرد: ذیل تبصره ١٩ بودجه سال ٩٧ سازمان برنامه و بودجه موافقت کرده تا ٣ هزار میلیارد تومان به پروژه‌های زیر ساخت ریلی تخصیص دهد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=12328

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.