• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

تخلیه بار دومین قطار باری در بارانداز آستارا- آستارا

  • کد خبر : 3604
  • ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱:۵۳
تخلیه بار دومین قطار باری در بارانداز آستارا- آستارا

0 (0) به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، فرماندار شهرستان آستارا عصر امروز در جریان ورود دومین قطار باری به بارانداز ریلی راه‌آهن بین‌المللی آستارا- آستارا در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: بار این قطار روسی- آذری، شش واگن تخته نراد روسی از نوع ساسنا و یولگا است. یونس رنجکش وزن این محموله باری […]

0
(0)

به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، فرماندار شهرستان آستارا عصر امروز در جریان ورود دومین قطار باری به بارانداز ریلی راه‌آهن بین‌المللی آستارا- آستارا در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: بار این قطار روسی- آذری، شش واگن تخته نراد روسی از نوع ساسنا و یولگا است.

یونس رنجکش وزن این محموله باری را 330 تن به ارزش 132 هزار دلار دانست و تصریح کرد: این قطار باری پس از طی چهارهزار و 200 کیلومتر مسیر از شهرهای پرم و سالیکانس روسیه وارد خاک جمهوری اسلامی در شهرستان مرزی آستارا شده است.

وی با اشاره به اینکه پیش از این نیز در 19 بهمن ماه سال جاری، 6 واگن حامل تخته نراد و ام.دی.اف در بارانداز ریلی راه‌آهن بین‌المللی آستارا- آستارا تخلیه شده بود بیان کرد: براساس پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته، سومین قطار باری نیز فردا عصر وارد خاک جمهوری اسلامی ایران در شهرستان مرزی آستارا می‌شود.

فرماندار شهرستان آستارا با بیان اینکه براساس توافق صورت‌گرفته بین گمرک و راه‌آهن مشکلی در ورود متناوب قطارهای باری از کشورهای روسیه و جمهوری آذربایجان به خاک ایران وجود ندارد گفت: برای پویاتر شدن این ترددها، زیرساخت‌های حمل‌ونقل ریلی باید هرچه سریع در بارانداز آستارا- آستارا فراهم شود.

به گزارش فارس، راه‌آهن بین‌المللی آستارا- آستارا قرار است در فروردین ماه سال 97 با حضور روسای‌جمهور ایران و جمهوری آذربایجان در نقطه صفری مرزی شهرستان آستارا به بهره‌برداری برسد که بهره‌برداری از این پروژه، آغازگر فصلی جدید از روابط سیاسی و اقتصادی بین دو کشور است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=3604

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.