• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

تسریع در احداث راه‌ اصلی قزوین-الموت-تنکابن /رسیدگی به جاده‌های مناطق محروم استان قزوین

  • کد خبر : 29795
  • ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۵
تسریع در احداث راه‌ اصلی قزوین-الموت-تنکابن /رسیدگی به جاده‌های مناطق محروم استان قزوین
وزیر راه و شهرسازی در ساختمان دادمان با مجمع نمایندگان استان قزوین دیدار و گفتگو کرد و به بررسی مسائل و مشکلات استان و همچنین پیگیری و تعیین تکلیف تصمیماتی که در سفر ماه گذشته به استان قزوین داشت، پرداخت.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از  وزارت راه و شهرسازی، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی شب گذشته ۲۴ شهریور با مجمع نمایندگان استان قزوین دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست، جمع بندی و تعیین تکلیف سفر اسلامی، وزیر راه و شهرسازی به استان قزوین انجام و مشکلات و مسائل استان توسط نمایندگان به بحث و تبادل نظر گذاشته شد. موضوعات مورد بحث در این نشست که در ساختمان دادمان وزارت راه و شهرسازی انجام شد، شامل احداث و آسفالت راه های روستایی استان، تسریع  در احداث راه اصلی قزوین-الموت-تنکابن و تعیین تکلیف راه اصلی قزوین- الموت-کلاچای در استان گیلان، تعیین تکلیف طرح جامع و تفصیلی شهرهای زیر ۵۰ هزار نفر جمعیت از جمله معلم کلایه، رازمیان، نرجه، شال، ضیاء آباد، سگزآباد و ارداق، ساماندهی وضعیت فعلی راه آهن در شهر تاکستان و دوخطه شدن راه آهن، رسیدگی به جاده های مناطق محروم استان از جمله طارم و الموت و پیگیری مکاتبات نمایندگان بویین زهرا و تاکستان بود.

همچنین، تامین ماشین آلات برای مناطق کم برخوردار و کوهستانی استان، تسریع در پروژه های بازآفرینی استان و تسریع در تخصیص زمین و فراخوان برای تامین اماکن عمومی از دیگر موارد مورد بحث و بررسی در این نشست بود.

 معاونان وزیر، مهران کفاش معاون حقوقی، امور مجلس و استان ها، مهدی عبوری مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران، علی نبیان مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، عبدالهاشم حسن نیا مدیرعامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، سیدقاسم بی نیاز رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین، فرخزاد معاون عمرانی استانداری قزوین، مبارک قدم مدیر کل راه و شهرسازی استان، حق لطفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای در جلسه حضور داشتند.

سیاهکلی نماینده قزوین، آبیک، البرز، محمدبیگی نماینده قزوین و آبیک و البرز، عباسپور نماینده بویین‌زهرا، رحمانی نماینده تاکستان از جمله نمایندگان استان بودند که در نشست ساختمان دادمان حضور به هم رساندند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=29795

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.