• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
0

تشکیل تیم مالی- قراردادی بین شرکت ساخت و شرکت ذوب‌آهن اصفهان

  • کد خبر : 8554
  • ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۲
تشکیل تیم مالی- قراردادی بین شرکت ساخت و شرکت ذوب‌آهن اصفهان

0 (0) تشکیل تیم مالی- قراردادی بین شرکت ساخت و شرکت ذوب‌آهن اصفهان معاون وزیر راه و شهرسازی در جلسه با مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان در خصوص تولید ریل ملی خبر داد. تین‌نیوز |  معاون وزیر راه و شهرسازی، گفت: مقرر شده که با تشکیل تیم مالی و قراردادی مقدمات و شرایط، جهت تولید ریل UIC60 فراهم […]

0
(0)

تشکیل تیم مالی- قراردادی بین شرکت ساخت و شرکت ذوب‌آهن اصفهان

معاون وزیر راه و شهرسازی در جلسه با مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان در خصوص تولید ریل ملی خبر داد.

تشکیل تیم مالی- قراردادی بین شرکت ساخت و شرکت ذوب‌آهن اصفهان

تین‌نیوز | 

معاون وزیر راه و شهرسازی، گفت: مقرر شده که با تشکیل تیم مالی و قراردادی مقدمات و شرایط، جهت تولید ریل UIC60 فراهم شود.

به گزارش تین‌نیوز وبه نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور،  خیراله خادمی ضمن استقبال از تولید ریل‌ملی و خرید آن از شرکت ذوب‌آهن اصفهان افزود: مجموعه وزارت راه و شهرسازی و شرکت ساخت و توسعه آمادگی کامل خود را برای همکاری با ذوب‌آهن جهت تولید ریل‌ملی را اعلام می‌کند و از هیچ‌گونه همکاری برای تولیدریل UIC60 در کشور دریغ نخواهد کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این‌که هم‌اکنون ساخت سه‌هزار و ۴۰۰ کیلومتر خط ریلی جدید در کشور در حال انجام است، افزود: ما به‌طور میانگین سالانه به رقمی معادل ۴۰۰ کیلومتر ریل UIC60 نیاز داریم که با توجه به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی، ذوب‌آهن در اولویت تامین قرار دارد.

خیراله خادمی کیفیت ریل در ساخت پروژه‌ها را امری مهم عنوان کرد و گفت: حتما باید ریل تولیدشده ذوب‌آهن به لحاظ کیفی مورد تایید مراجع ذی‌صلاح قرار گیرد تا در پروژه‌ها قابل‌استفاده باشد.

در این جلسه مدیرعامل ذوب‌آهن اصفهان نیز از آمادگی این شرکت برای تولید ریل UIC60 خبر داد و گفت: در صورت تضمین خریدار، توانایی تولید سالانه ۴۰۰ هزار تن ریل UIC60 در ذوب‌آهن وجود دارد.

منصور یزدی‌زاده ضمن اعلام این مطلب افزود: در رابطه با تایید کیفیت ریل نیز ما آمادگی داریم تا همکاری کامل با شرکت بازرسی کننده‌ای که از جانب وزارت راه معرفی می‌شود داشته باشیم تا کیفیت ریل تولیدی مورد بررسی قرار داده شود.

در ‌پایان این جلسه مقرر شد تا تیم مالی و قراردادی متشکل از نمایندگان هر دو شرکت مقدمات و شرایط قرارداد مالی خرید ریل‌ملی را فراهم کنند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=8554

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.