• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
4

تعمیر اساسی ۳۲ درصد واگن‌های باری کشور در راه‌آهن اراک انجام شد

  • کد خبر : 33213
  • ۲۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴
تعمیر اساسی ۳۲ درصد واگن‌های باری کشور در راه‌آهن اراک انجام شد
تعمیر اساسی ۳۲ درصد واگن‌های باری ناوگان راه آهن کشور سال گذشته در راه‌آهن منطقه اراک انجام شد.
0
(0)

به گزارش سایت اختصاصی ریل نیوز به نقل از ایرنا، سعید ترکی روز پنجشنبه افزود: ۹ هزار و ۲۵۸ واگن باری سال گذشته در کشور تعمیر اساسی شد که تعمیرات اساسی ۲ هزار و ۹۶۵ دستگاه انواع واگن‌های باری در این مدت در راه‌ آهن اراک به‌عنوان قطب تعمیر واگن باری کشور انجام شد.

وی ادامه داد: راه‌آهن اراک سال گذشته با تعمیر این واگن‌ها رتبه نخست کشور در زمینه تعمیرات اساسی انواع واگن باری را به خود اختصاص داد.

سرپرست اداره کل راه‌آهن اراک خاطرنشان کرد: ۱۳ درصد از انواع واگن‌های باری کشور در شرکت احیا صنعت اراک تعمیر اساسی شد که این شرکت در زمینه تعمیر اساسی انواع واگن‌های باری رتبه نخست در کشور کسب کرده‌است.

ترکی افزود: شرکت های برفره، بینا صنعت و فولاد درخشان از دیگر شرکت‌های فعال در زمینه تعمیرات اساسی واگن‌های باری در اراک هستند.

سرپرست اداره کل راه‌آهن اراک از کسب رتبه نخست راه آهن این شهرستان در زمینه تعمیر چرخ و محور در کشور خبرداد و گفت: ۴۰ هزار و ۸۸۷ دستگاه چرخ و محور سال گذشته در کشور تعمیر شد که ۱۵ هزار و ۴۷۹ دستگاه معادل ۳۸ درصد آنها در راه آهن این شهرستان تعمیر شد.

ترکی خاطرنشان کرد: تعمیرات چرخ و محور در راه آهن اراک سال گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن ۲۱ درصد افزایش داشته است.

حوزه راه آهن اراک شامل ۴۴۱ کیلومتر خطوط ریلی در پنج استان قم، مرکزی، لرستان، همدان و کرمانشاه است که ۲۱ ایستگاه را تحت پوشش دارد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=33213

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.