• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

تقویت لجستیك و ریل محور شدن بنادر كشور

  • کد خبر : 1318
  • ۲۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵
تقویت لجستیك و ریل محور شدن بنادر كشور

0 (0) معاون بهره برداری و سیرو حركت راه آهن از پررنگ شدن نقش و جایگاه راه آهن در تخلیه و بارگیری بار در بنادر كشور خبر داد. به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سید مصطفی داودی معاون بهره‌برداری و سیر و حركت راه‌آهن […]

0
(0)

معاون بهره برداری و سیرو حركت راه آهن از پررنگ شدن نقش و جایگاه راه آهن در تخلیه و بارگیری بار در بنادر كشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سید مصطفی داودی معاون بهره‌برداری و سیر و حركت راه‌آهن در راس هیئتی با حضور مدیران كل بازرگانی و بازاریابی و سیر و حركت راه آهن و مدیران سازمان بنادر و دریانوردی، ضمن بازدید از اداره كل راه آهن هرمزگان و بندر شهید رجایی بر تلاش بیشتر جهت بارز شدن جایگاه راه آهن در بنادر كشور به خصوص بندر شهید رجایی تاكید كرد.

داودی افزود: تقویت لجستیك و ریل محور شدن بنادر به عنوان نقطه عطف افزایش سهم حمل و نقل ریلی كشور بسیار حائز اهمیت است و شركت راه آهن به دنبال ایجاد شرایط مناسب تر در حمل و تخلیه و بارگیری بار در مبادی ورودی و خروجی كشور است.

معاون بهره برداری و سیر و حركت راه آهن همچنین در بازدید از مجتمع معدنی گل گهر و ایستگاه سیرجان، از خطوط بارگیری گندله و كنستانتره و سایت در حال ساخت شانتینگ یارد نیز دیدن و در جلسه ای كه با حضور مسئولین راه آهن و مدیران و مسئولین مجتمع معدنی گل گهر برگزار شد؛ داودی بر اجرای هرچه سریعتر این پروژه و ساماندهی و افزایش بارگیری و حمل مواد معدنی و نیز روانتر شدن سیر قطارها در منطقه تاكید كرد.

شایان ذكر است كه سایت شانتینگ یارد شامل ۶ سایت مختلف بوده كه از طریق ریل به یكدیگر متصل می شوند. این سایت در مجاورت ایستگاه گل گهر به شبكه راه آهن سراسری متصل می شود.

معاون بهره برداری و سیر و حركت راه آهن در ادامه ضمن حضور در جلسه هم اندیشی با مسئولین شركت های حمل و نقل ریلی فعال در هرمزگان، به تشریح برنامه های شركت راه آهن جمهوری اسلامی ایران در خصوص افزایش بار داخلی و ترانزیت و قطارهای برنامه ای و نیز تعامل هرچه بیشتر بین راه آهن و شركت ها پرداخت.

پورفخری مدیركل راه آهن هرمزگان نیز طی این بازدید با ارائه گزارش وضعیت حمل و نقلی راه آهن هرمزگان و نحوه تعاملات با مسئولین استان و شركت های همكار را تشریح كرد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=1318

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.