• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

تلاش مضاعف برای کسب جایگاه 30درصدی راه آهن در افق 1400

  • کد خبر : 905
  • ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹

0 (0) تلاش مضاعف برای کسب جایگاه 30درصدی راه آهن در افق 1400 معاون بهره برداری و سیر و حرکت، بر اهمیت تلاش مضاعف همکاران در مرکز و مناطق برای کسب جایگاه 30درصدی راه آهن از حمل بار کشور و اهداف برنامه حمل و نقل ریلی در افق 1400 تأکید کرد. به گزارش «فرصت امروز» […]

0
(0)

تلاش مضاعف برای کسب جایگاه 30درصدی راه آهن در افق 1400

معاون بهره برداری و سیر و حرکت، بر اهمیت تلاش مضاعف همکاران در مرکز و مناطق برای کسب جایگاه 30درصدی راه آهن از حمل بار کشور و اهداف برنامه حمل و نقل ریلی در افق 1400 تأکید کرد.

به گزارش «فرصت امروز» به نقل از روابط عمومی راه آهن ایران، سیدمصطفی داودی، معاون بهره برداری و سیر و حرکت در نخستین جلسه آشنایی با زیرمجموعه حوزه معاونت بهره برداری و سیر و حرکت، با تأکید برکسب جایگاه 30 درصدی راه آهن از حمل بار کشور و حمل 195 میلیون تن بار در افق برنامه، افزایش میزان مطالعات و دستیابی به بازار های جدید و نیز تهیه گزارش های جامع و آنالیز شده در خصوص تغییرات منطقه ای و حوزه های بارگیری و نرخ تعرفه ها را از برنامه های این معاونت برشمرد.

وی افزود: با ارائه نقشه راه از سوی مدیران کل حوزه، امیدواریم به زودی شاهد بهبود رویه های کنونی و گسترش ارتباطات روزآمد بین صاحبان بار در مرکز و مناطق راه آهن باشیم.

معاون بهره برداری و سیر و حرکت تصریح کرد: رویکرد ما تلاش مکرر برای دستیابی به بالاترین جایگاه حمل بار در کشور است و امید می رود با سعی گروهی به این هدف دست یابیم.

 

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=905

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.