• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

تمهیدات سفرهای ریلی برای استقبال از مسافران نوروزی

  • کد خبر : 15207
  • ۲۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۷
تمهیدات سفرهای ریلی برای استقبال از مسافران نوروزی

0 (0) جلسه شورای معاونین شرکت راه آهن در ایستگاه راه آهن تهران برگزار شد : تمهیدات سفرهای ریلی برای استقبال از مسافران نوروزی به منظور بررسی تمهیدات سفرهای نوروزی و خدمت رسانی بیشتر به مردم، جلسه معاونین و مدیران شرکت راه آهن با حضور سرپرست راه آهن در ایستگاه تهران برگزار شد. به گزارش […]

0
(0)

جلسه شورای معاونین شرکت راه آهن در ایستگاه راه آهن تهران برگزار شد :
تمهیدات سفرهای ریلی برای استقبال از مسافران نوروزی

به منظور بررسی تمهیدات سفرهای نوروزی و خدمت رسانی بیشتر به مردم، جلسه معاونین و مدیران شرکت راه آهن با حضور سرپرست راه آهن در ایستگاه تهران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، در این جلسه سعید رسولی در جریان اقدامات مختلف در ایستگاه راه آهن تهران از جمله اقدامات تعمیراتی و امنیتی و نقش آنها در ارتقای خدمت رسانی درایام نوروز، قرار گرفت .
وی در این جلسه با تشکر از افزایش خدمات شرکتهای مسافری گفت: علیرغم افزایش هزینه شرکت ها، کاهش واگن های بالای ۳۰ سال وحذف بیش از ۱۰۰ واگن ، نه تنها قیمت بلیت های مسافری افزایش نیافته است، بلکه افزایش صندلی های ایجادی، رشدی ۱۵ درصدی نسبت به سال گذشته داشته که اقدامی ارزشمند است.
وی با بیان اینکه نرخ بلیت های مسافری نسبت به شهریور ۹۴ با ۱۰ درصد افزایش همراه بود، خاطر نشان کرد : تا دی ماه امسال افزایش قیمت اعمال بلیت های مسافری با قیمت ها مصوب سال ۹۴به فروش می رفت که این امر اتفاقی قابل توجه است.
سرپرست راه آهن با اشاره به اینکه افزایش کیفیت خدمات در قطارها مشهود است، افزود : خوشبختانه رقابت مثبتی بین شرکتهای مسافری به وجود آمده و شرایط آنها روز به روز بهتر می شود.
وی با تاکید بر اینکه جدی گرفتن طرح رتبه بندی قطارهای مسافری می تواند موجب ایجاد تحول در ارائه خدمات ریلی شود، گفت: با اجرای این طرح، تکلیف مسافران در بلیت روشن است و آنها نسبت به حقوق و مرز مطالبات خود آشنا هستند که این اطلاع رسانی به دنبال خود آرامش روحی نیز به دنبال دارد .
رسولی با یادآوری اینکه بسیاری از شرکت های تجاری خواستار نصب تبلیغات خود با رنگ آمیزی زیبا بر روی واگن های قطارها هستند، گفت : اصلاح نمای ظاهری و نظافت واگن ها از سوی شرکت های مسافری ضروری است و نباید این امر موجب دلزدگی و نگرانی مسافران شود.
وی با تاکید بر اینکه نباید با بی تدبیری و بی نظمی امکانات خوب راه آهن را از بین ببریم، افزود: نباید شیرینی سفرهای نوروزی به کام مسافران تلخ شود.
رسولی با اشاره به ضرورت تعامل ایستگاه های راه آهن در همه مناطق با سازمان آتش نشانی ، اضافه کرد: مدیران شرایط لازم برای بازرسی سازمان آتش نشانی از ایستگاه ها فراهم کنند، تا درصورت نیاز برای حفظ ایمنی بیشتر اقدامات لازم صورت گیرد.
سرپرست راه آهن در ادامه اطلاع رسانی در مورد خدمات ارائه شده ریلی موجب دلگرمی مردم نسبت به بهبود و ارتقا خدمات ریلی دانست.
هچنین در این جلسه حسین عاشوری قائم مقام راه آهن گزارشی از بازدید صبح امروز خود از قسمت های مختلف ایستگاه راه آهن تهران ارائه و توضیحاتی در مورد هماهنگی های انجام شده در موارد مختلف امنیتی ، زیر ساختی ، رفاهی در ایام نوروز داد .

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=15207

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.