• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

توجه به منابع انسانی و کرامت کارکنان در اولویت شرکت راه آهن است

  • کد خبر : 17178
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۳
توجه به منابع انسانی و کرامت کارکنان در اولویت شرکت راه آهن است

0 (0) معاون وزیر و مدیرعامل راه آهن ج.ا.ا : توجه به منابع انسانی و کرامت کارکنان در اولویت شرکت راه آهن است مدیرعامل راه آهن صبح امروز در دیدار با مدیران عامل شرکت های خصوصی تعمیر و نگهداری لکوموتیو و مدیران شرکت های شاغل در شهرداری راه آهن، بر کرامت نیروی انسانی تاکید کرد. […]

0
(0)

معاون وزیر و مدیرعامل راه آهن ج.ا.ا :
توجه به منابع انسانی و کرامت کارکنان در اولویت شرکت راه آهن است

مدیرعامل راه آهن صبح امروز در دیدار با مدیران عامل شرکت های خصوصی تعمیر و نگهداری لکوموتیو و مدیران شرکت های شاغل در شهرداری راه آهن، بر کرامت نیروی انسانی تاکید کرد.
به گزارش روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، سعید رسولی در این جلسه که قائم مقام، معاونین و مدیران مربوطه نیز حضور داشتند با بیان اینکه سنگ بنای توسعه و پیشرفت، توجه به منابع انسانی و کرامت آنهاست اظهار داشت: توجه به شأن و منزلت کارکنان، هزینه کردن نیست بلکه سرمایه گذاری است و نتیجه آن، شادابی و نشاط و افزایش انگیزه و تعلق خاطر کارکنان است.
وی ادامه داد: رمز موفقیت کارآفرینان بزرگ در طول تاریخ، توجه به منابع انسانی است و بایستی با پایبندی به مبانی قانونی، محیطی را فراهم کنیم که کارکنان با شادابی و انگیزه مشغول به کار باشند.
رسولی خاطر نشان کرد: بسیاری از اموری که امروزه موجب نگرانی شده، الزاما همگی اعتباری و بودجه ای نیست و با هماهنگی و هم افزایی و تعامل خوب، می توان این مشکلات را رفع کرد.
به گفته رسولی؛ مهمترین چیزی که می تواند ما را به تراز خوبی برساند، این است که تک تک مسائل و مشکلات را بررسی کنیم و با بازنگری سریع در رویه ها و دستورالعمل ها، اکثر مشکلات را حل کنیم.
گفتنی است جلسه هم اندیشی مدیران راه آهن با مدیران عامل شرکتهای خصوصی در حوزه ناوگان و شرکت های شاغل در حوزه شهرداری راه آهن، پیرو بازدید سعید رسولی مدیرعامل راه آهن، از سایت راه آهن تهران در آستانه روز کارگر و حضور در مسجد ابوذر این مجموعه و استماع مسایل و مشکلات کارگران و پیمانکاران برگزار شد که جلسه امروز در راستای پیگیری و رفع مسایل مطرح شده توسط کارگران، تشکیل شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=17178

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.