• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
10

توزیع نشریات رایگان در ناوگان ریلی و جاده‌ای آغاز شد

  • کد خبر : 4004
  • ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۸
توزیع نشریات رایگان در ناوگان ریلی و جاده‌ای آغاز شد

0 (0) به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا از معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، علی محمد کردنایج روز یکشنبه با بیان اینکه سامانه خرید مجلات برگشتی از امروز 27 اسفند ماه، طرح نوروزی توزیع نشریات رایگان را در ناوگان ریلی و جاده ای کشور آغاز کرده است، افزود: این نشریات اهدایی در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، هنری، […]

0
(0)

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا از معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد، علی محمد کردنایج روز یکشنبه با بیان اینکه سامانه خرید مجلات برگشتی از امروز 27 اسفند ماه، طرح نوروزی توزیع نشریات رایگان را در ناوگان ریلی و جاده ای کشور آغاز کرده است، افزود: این نشریات اهدایی در حوزه های فرهنگی، اجتماعی، هنری، ورزشی، سلامت، کودک و نوجوان، علمی و تخصصی به مسافران نوروزی اهدا می شود.
وی اطلاع رسانی و گسترش فرهنگ مطالعه بین اقشار جامعه و مسافران ریلی و جاده ای کشور را از اهداف اصلی اجرای این طرح برشمرد و افزود: حدود 100 عنوان نشریه در حوزه های مختلف در قالب هفته نامه، دوهفته نامه، ماهنامه و فصلنامه برای طرح نوروزی در نظر گرفته شده است.
به گفته کردنایج، سامانه خرید و اهدای نشریات برگشتی در حالی وارد سومین سال فعالیت خود می شود که پیشتر مورد توجه اقشار مختلف جامعه و سازمان‌ها و نهادهای منتفع از این سامانه قرار گرفته است.
مدیر سامانه خرید مجلات برگشتی با اشاره به اینکه طرح ویژه نوروزی تا 14 فروردین ماه سال 97 ادامه می یابد، خاطرنشان کرد: هدف طرح خرید مجلات برگشتی در سال آینده، توسعه در استان ها، شهرهای کوچک و روستاهای اطراف است.
به گفته وی خیریه ها، مراکز بهزیستی، زندان ها، کتابخانه ها، خوابگاه های دانشجویی و پادگان ها می‌توانند جهت بهره مندی از طرح اهدای نشریات برگشتی و دریافت رایگان آنها برای توزیع بین مخاطبان و متقاضیان با شماره 88980227 و 88980228 و یا از طریق سایت به نشانی www.eshterak.ir نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.
به گزارش ایرنا، معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در دیدار اخیر خود با مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران و مدیران طرح ریلی با تاکید بر اینکه طرح خرید مطبوعات و نشریات برای قطارهای برون شهری باید با اصلاح برخی موارد، با قدرت ادامه یابد، تصریح کرد: باید تلاش کنیم در سال آینده از لحاظ تنوع نشریات حاضر از لحاظ کمی و کیفی در این طرح توسعه پیدا کند.
محمد سلطانی فر معتقد است که نگاه ما به مطبوعات، تسهیل در عرضه و افزایش مخاطب واقعی و حمایت هدفمند است و در این مسیر از تمام توان خود برای تقویت بنیه اقتصادی مطبوعات استفاده خواهیم کرد.
معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین با اشاره به اعلام رضایت مسافران قطارهای برون شهری از وجود مطبوعات سراسری در قطارها، تاکید کرد: حمایت از نشریات استانی و محلی برای ما اولویت دارد و در سال آینده سهم نشریات برتر استانی نیز باید در مسیرهای برگشت به تهران به خوبی دیده شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=4004

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.