• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

توسعه راه آهن، یکی از برنامه‌های زیربنایی دولت است

  • کد خبر : 5835
  • ۱۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۵
توسعه راه آهن، یکی از برنامه‌های زیربنایی دولت است

0 (0) معاون پارلمانی رئیس جمهور: توسعه راه آهن، یکی از برنامه‌های زیربنایی دولت است معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در برنامه و لایحه ای که دولت به مجلس تقدیم کرده، توسعه راه آهن یکی از اولویت های اساسی کشور است. به گزارش خبرنگار ایسنا، حسینعلی امیری در حاشیه بازدید از برخی پروژه های گلپایگان […]

0
(0)

معاون پارلمانی رئیس جمهور:

توسعه راه آهن، یکی از برنامه‌های زیربنایی دولت است

معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: در برنامه و لایحه ای که دولت به مجلس تقدیم کرده، توسعه راه آهن یکی از اولویت های اساسی کشور است.

به گزارش خبرنگار ایسنا، حسینعلی امیری در حاشیه بازدید از برخی پروژه های گلپایگان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تعدادی از پروژه های گلپایگان نیازمند پیگیری های بخشی در وزارتخانه ها است.

وی افزود: در شرایطی که ترامپ از برجام خارج شده تکیه به امکانات و توانمندی های داخلی و به نتیجه رساندن هرچه سریعتر پروژه هایی که تعریف شده از ضرورت های غیر قابل اجتناب است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور ادامه داد: اگر به توانمندی های داخلی متکی باشیم قطعا می توانیم به سلامت از آثار تحریم های احتمالی بیشتر آمریکا، عبور کنیم که این مهم نیازمند اتحاد، همدلی، وحدت و همکاری دولت و مجلس در جهت عبور از کارشکنی های آمریکا علیه توسعه ایران است.

وی یکی از برنامه های زیربنایی دولت را توسعه راه آهن دانست و تاکید کرد: در برنامه و لایحه ای که دولت تقدیم مجلس کرد، یکی از اولویت های اساسی کشور، توسعه راه آهن است.

امیری افزود: با توحه به اینکه راه آهن از زیرساخت های مهم توسعه است به عنوان یکی از اولویت های وزارت مسکن و شهرسازی تعریف شده و به طور قطع پروژه های مربوط به راه آهن که در مراجع ذیربط دولت تصویب شده، پیگیری خواهد شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=5835

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.