• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

توسعه ریلی با اتکا به سرمایه‌گذاری غیردولتی و ظرفیت‌های قانونی

  • کد خبر : 13772
  • ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴
توسعه ریلی با اتکا به سرمایه‌گذاری غیردولتی و ظرفیت‌های قانونی

0 (0) عضو هیئت مدیره شرکت راه‌آهن: توسعه ریلی با اتکا به سرمایه‌گذاری غیردولتی و ظرفیت‌های قانونی عضو هیئت مدیره شرکت راه‌آهن گفت: هدف‌گذاری شرکت راه‌آهن برای توسعه راه‌آهن با افزایش سرمایه‌گذاری بخش غیردولتی و استفاده از ظرفیت‌های قانونی است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی سعید رسولی در مراسم افتتاحیه اولین […]

0
(0)

عضو هیئت مدیره شرکت راه‌آهن:

توسعه ریلی با اتکا به سرمایه‌گذاری غیردولتی و ظرفیت‌های قانونی

عضو هیئت مدیره شرکت راه‌آهن گفت: هدف‌گذاری شرکت راه‌آهن برای توسعه راه‌آهن با افزایش سرمایه‌گذاری بخش غیردولتی و استفاده از ظرفیت‌های قانونی است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی سعید رسولی در مراسم افتتاحیه اولین درزین پلیس راه‌آهن تهران اظهار داشت: این ابتکار و خلاقیت از سوی پلیس راه‌آهن بیانگر علاقه و اشتیاق این نهاد انتظامی برای خدمت به مردم است و امیدواریم منشأ خیر و برکت است.

وی افزود: پلیس راه‌آهن از دیرباز منشأ امنیت و ایجاد آرامش برای مردم بوده و در دوره جدید، نگرانی‌های مطرح‌شده در ستاد شرکت راه‌آهن برطرف شده است. به‌علاوه نعمت امنیت را مدیون تلاش‌های شبانه‌روزی پلیس هستیم در این دوره ارتقا شاخص‌ها در تمام سطوح راه‌آهن به‌ویژه پلیس راه‌آهن مشهود بوده و همچون همیشه پلیس مایه افتخار ما است.

عضو هیئت‌مدیره شرکت راه‌آهن گفت: در جلسات با ستاد مدیریت بحران کشور همواره پیشنهاداتی از جانب راه‌آهن به‌منظور قابلیت برخورداری سایر دستگاه‌ها و سازمان‌ها از شبکه و تجهیزات ریلی اعلام‌شده است و بر همین اساس شاهد بهره‌برداری از اولین آمبولانس ریلی با همکاری هلال‌احمر و یک مرکز فوریت‌های پزشکی در محور ریلی لرستان باهدف برخورداری مسافران و مردم محلی از خدمات پزشکی هستیم.

رسولی در ادامه بیان داشت: در آستانه تصویب بودجه ۹۸، هدف‌گذاری شرکت راه‌آهن توسعه ریل با افزایش سرمایه‌گذاری بخش غیردولتی و استفاده از ظرفیت‌های قانونی است؛ زیرا با گره خوردن پروژه‌ها به بودجه با مشکل جدی در مسیر توسعه مواجه خواهیم شد.

وی در پایان حضور سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در حوزه ریلی را بیانگر وجود امنیت اقتصادی در کشور خواند و یادآور شد: شرط اول سرمایه‌گذاری امنیت است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=13772

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.