• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
0

توسعه گردشگری با ایجاد شبکه ریلی در غرب استان اصفهان

  • کد خبر : 26496
  • ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۰
توسعه گردشگری با ایجاد شبکه ریلی در غرب استان اصفهان
مدیرکل میراث ‌فرهنگی و گردشگری استان اصفهان از توسعه گردشگری با ایجاد شبکه ریلی در غرب استان اصفهان خبر داد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از موج ، فریدون الله یاری بیان کرد: به‌منظور توسعه شبکه ریلی در غرب استان اصفهان و توسعه گردشگری در این مناطق در حال برنامه‌ریزی به‌منظور تحقق این مهم با همکاری اداره‌کل راه‌آهن استان هستیم.

وی افزود: از پیش از ۷۰ سال گذشته تاکنون طول مسیر ریلی در اصفهان به بیش از هزار کیلومتر می‌رسد که این مسیرها عمدتا در محورهای شمال، جنوب و شرق استان متمرکز شده است.

مدیرکل میراث ‌فرهنگی و گردشگری استان اصفهان تاکید کرد: متاسفانه طی سال‌های گذشته از توسعه مسیرهای ریلی در غرب استان و در دامنه‌های سلسله جبال زاگرس غفلت شده بود، لذا در حال حاضر وزارت راه و شهرسازی در حال گسترش شبکه ریلی به سمت غرب استان و اتصال شبکه ریلی به استان‌های واقع در شمال غرب و غرب است.

الله یاری ادامه داد: بدون شک همگان می‌دانند که ارتباط، محور توسعه تمدن‌های بشری است، لذا در حالی که از یک سو در محور غرب و شمال غرب استان، هفت شهرستان قرار گرفته و از سوی دیگر این مناطق به واسطه قرار گرفتن در دامنه‌های رشته کوه سترگ زاگرس از اقلیم شگفت‌انگیری برخوردار است.

مدیرکل میراث ‌فرهنگی و گردشگری استان اصفهان گفت: معتقدیم توسعه شبکه ریلی ، گام ارزشمندی در راستای توسعه گردشگری ریلی در غرب اصفهان است، لذا اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی اصفهان در حال برنامه‌ریزی به‌منظور تحقق این مهم با همکاری اداره‌کل راه‌آهن استان است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=26496

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.