• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
0

توقف قطارهای مسافری زنجان برای پیشگیری از شیوع کرونا

  • کد خبر : 25547
  • ۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۹
توقف قطارهای مسافری زنجان برای پیشگیری از شیوع کرونا
مدیرکل راه‌آهن شمال‌غرب، از توقف اعزام قطارهای مسافربری برای پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از ایسنا، علی خدایی اظهار کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا و به‌ منظور جلوگیری از گسترش آن، همه قطارهای مسافربری زنجان در حال حاضر تعطیل است و هیچ جابه‌جایی برای انتقال مسافران در نوروز امسال انجام نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه از ۲۰ اسفندماه پارسال تا ۱۵ فروردین امسال فقط ۳ قطار مسافری سرویس در نظر گرفتند، تصریح کرد: تعطیلی مسیر و حرکت قطارهای مسافری از مبدأ زنجان تا ۱۹ فروردین‌ماه ادامه داد و برقراری مجدد آن منوط به تصمیم‌های کلان و روند شیوع بیماری کرونا است.

مدیرکل راه‌آهن شمال‌غرب یادآور شد: تعدادی از قطارها از محور شمال‌غرب عبور می‌کنند که مربوط به تبریز است و طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در استقرار مسافران و نکات بهداشتی در این موارد کاملا رعایت می‌شود.

وی به استرداد بلیت‌های نوروزی پیش‌فروش شده اشاره کرد و گفت: همه کسانی که مراجعه کردند بلیت‌های‌شان مسترد شده و هزینه آن را دریافت کردند، شرکت راه‌آهن نیز مبالغی را در اختیار آژانس‌های مسافرتی قرار داده بود و هیچ ممانعتی برای این کار وجود نداشت.

این مسئول با اشاره به اینکه قطارهای باری برای جابه‌جایی محموله‌ها فعالیت دارند، عنوان کرد: این قطارها برحسب عملیاتی که برای آن‌ها در نظر گرفته شده اعزام می‌شوند و پیش‌بینی‌های لازم برای ضدعفونی انجام شده و افراد پیش از حرکت، بسته‌های بهداشتی و حفاظت فردی را دریافت می‌کنند.

خدایی خاطرنشان کرد: طرح فاصله‌گذاری اجتماعی در اداره‌کل راه‌آهن شمال‌غرب نیز رعایت می‌شود و نکات بهداشتی طبق توصیه‌های وزارت بهداشت اجرایی می‌شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=25547

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.