• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

تولید، بازسازی و نوسازی دو هزار ناوگان ریلی در داخل کشور

  • کد خبر : 32611
  • ۰۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۹:۲۰
تولید، بازسازی و نوسازی دو هزار ناوگان ریلی در داخل کشور
مدیرعامل راه‌آهن با اشاره به برخی از اقدامات مهم انجام شده از سوی شرکت راه‌آهن در حمایت از تولید داخل طی دو سال اخیر گفت: در این مدت بیش از دوهزار دستگاه ناوگان ریلی توسط شرکت های داخلی، تولید یا نوسازی و بهسازی شد و رکورد تولید داخل ناوگان ریلی در سال گذشته شکسته شد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از  روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، سعید رسولی در حاشیه سی و دومین رویداد سه شنبه های ریلی با بیان اینکه طی دو سال گذشته، جلوی واردات هرگونه ناوگان ریلی خارجی گرفته شد، افزود: تا زمانی که ظرفیت شرکت‌های تولیدی داخلی تکمیل نشود، اجازه ورود هیچگونه ناوگان ریلی از خارج از کشور داده نخواهد شد. ضمن اینکه در آن زمان نیز، شرکت های خارجی حتما باید با مشارکت شرکت‌های داخلی اقدام به تولید ناوگان کنند.
رسولی تاکید کرد: در شرکت راه‌آهن به توانمندی های خود و کشورمان باور داریم و معتقدیم که اگر نیازمندی هایمان را فراخوان و اعلام کنیم، تولید کنندگان متخصصی در کشور هستند که عزتمندانه این مشکلات را حل خواهند کرد.
رسولی از اعلام آمادگی برخی از شرکت های داخلی برای تامین قطعات ناوگان ریلی مورد نیاز خبر داد و گفت: بارها از تمامی دلسوزان و منتقدین دعوت کرده ایم تا با حضور در مرکز جهادی پیشرفت و ارائه دیدگاهها خود ما را در این مسیر یاری کنند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=32611

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.