• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

تولید دوسوم قرارداد ریل‌باس ایران و کُره توسط واگن‌ساز ایرانی

  • کد خبر : 1539
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
تولید دوسوم قرارداد ریل‌باس ایران و کُره توسط واگن‌ساز ایرانی

0 (0) معاون ناوگان راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به امضای قرارداد تولید ۴۵۰ واگن ریل‌باس با کره‌جنوبی، گفت: یک سوم این ریل‌باس‌ها در کشور کُره و دو سوم آن در ایران ساخته می‌شود. بابک احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به این‌که 720 میلیون یورو ارزش قرارداد امضا شده […]

0
(0)

معاون ناوگان راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با اشاره به امضای قرارداد تولید ۴۵۰ واگن ریل‌باس با کره‌جنوبی، گفت: یک سوم این ریل‌باس‌ها در کشور کُره و دو سوم آن در ایران ساخته می‌شود.

بابک احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به این‌که 720 میلیون یورو ارزش قرارداد امضا شده برای تولید 450 دستگاه ریل‌باس است، اظهار کرد: در حال حاضر 100 دستگاه واگن ریل باس (خودکشش) در ناوگان ریلی داریم و 50 دستگاه دیگر نیز بر اساس قراردادی در حال تولید است.

وی بیان کرد: جمع کل ناوگان ریل‌باس کشور پس از پایان قرارداد 450 دستگاه ریل باس به 650 دستگاه افزایش می‌یابد که به این ترتیب تعداد ناوگان حومه‌ای قطار 6 برابر می‌شود.

معاون ناوگان راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران با بیان این‌که مدت قرارداد 6.5 سال است، افزود:‌ در ماه بیست‌ودوم قرارداد اولین واگن ریل‌باس تحویل راه آهن می‌شود و پس از آن به صورت ماهانه 9 دستگاه تحویل خواهد شد.

احمدی در پاسخ به این پرسش که چه تعداد از این واگن‌ها در داخل ساخته می‌شود، گفت:‌یک سوم ریل‌باس‌ها در کره‌جنوبی و دوم سوم دیگر در ایران تولید خواهد شد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=1539

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.