• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

تولید سوزن خط آهن در شرکت گسترش صنایع ریلی به ۴۰۰ دستگاه افزایش یافته است

  • کد خبر : 17527
  • ۲۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۲
تولید سوزن خط آهن در شرکت گسترش صنایع ریلی به ۴۰۰ دستگاه افزایش یافته است

0 (0) تولید سوزن خط آهن در شرکت گسترش صنایع ریلی به ۴۰۰ دستگاه افزایش یافته است مدیرعامل شرکت گسترش صنایع ریلی ایران وابسته به صندوق پس انداز کارکنان راه آهن گفت هم اکنون تولید سوزن خط آهن و مترو در این شرکت سالیانه به حدود ۴۰۰ دستگاه افزایش یافته است. به گزارش روابط عمومی […]

0
(0)

تولید سوزن خط آهن در شرکت گسترش صنایع ریلی به ۴۰۰ دستگاه افزایش یافته است

مدیرعامل شرکت گسترش صنایع ریلی ایران وابسته به صندوق پس انداز کارکنان راه آهن گفت هم اکنون تولید سوزن خط آهن و مترو در این شرکت سالیانه به حدود ۴۰۰ دستگاه افزایش یافته است.

به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران سید کاظم طاهر زاده در حاشیه هفتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی در جمع خبرنگاران افزود : این سوزن ها با آخرین استانداردهای بین المللی در این شرکت تولید می‌شود و استاندارد آن نیز توسط گوانتوم ریل انگلیس و دانشگاه شریف مورد تایید قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: به طور متوسط در ۲۰ سال گذشته شرکت گسترش صنایع ریلی ایران موفق شده هر سال ۱۰۰ دستگاه سوزن تولید کند اما از سه سال گذشته با افزایش تولید هم اکنون میزان تولید سوزن راه آهن و مترو در این شرکت به ۴۰۰ دستگاه در سال افزایش یافته است.

وی افزود: هر دستگاه سوزن ۲۲ هزار و ۵۰۰ یورو ارزبری دارد و هر چه تلاش کنیم سوزن مورد نیاز در داخل کشور تولید شود از خروج این میزان ارز به ازای هر دستگاه سوزن راه آهن و مترو جلوگیری می شود.

طاهرزاده یادآور شد: خطوط ریلی کشور سالیانه به طور متوسط به ۵۰۰ تا هزار دستگاه سوزن نیاز دارد و برنامه‌ریزی این شرکت این است که ما بتوانیم در سال‌های آینده سالیانه هزار دستگاه سوزن را در این شرکت تولید کنیم .

وی در ادامه با اشاره به ضرورت تعمیرات سوزنهای راه آهن در خطوط ریلی گفت: بخشی در این شرکت تعمیرات سوزنهای خط آهن را بر عهده دارند و توان ما هم اکنون در این قسمت به تعمیر پانصد دستگاه سوزن در سال رسیده است و امیدواریم با برنامه‌ریزی مناسب بتوانیم میزان تولید سوزن راه آهن و مترو را در این شرکت برای صادرات افزایش دهیم.

طاهرزاده با اشاره به اهمیت صادرات سوزن راه آهن تولیدی ایران اظهار داشت هم اکنون با مسئولان راه‌آهن عراق، سوریه و افغانستان مذاکراتی انجام شده تا بتوانیم صادرات خود را به این کشورها آغاز کنیم زیرا تمام سوزن های این شرکت بر اساس رعایت استانداردهای بین المللی و ضوابط و مقررات اتحادیه راه آهن های دنیا تولید می شود.

هفتمین نمایشگاه بین المللی حمل و نقل ریلی روزهای ۱۹ تا ۲۲ خردادماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و در این نمایشگاه امسال بیش از ۱۵۲ شرکت داخلی و خارجی آخرین دستاوردهای خود را در عرصه صنایع ریلی و حمل و نقل باری و مسافری را در معرض دید عموم قرار دادند.

پایان خبر

بازدید رحمانی، وزير صمت از دستگاه سوزن تولید داخلی

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=17527

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.