• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

تولید چرخ واگن و ترمز برای اولین بار در کشور

  • کد خبر : 30949
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۸
تولید چرخ واگن و ترمز برای اولین بار در کشور
صبح امروز اولین چرخ منو بلوک و سیستم ترمز پنو ماتیک واگن‌های باری رونمایی شد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، امروز(سه‌شنبه) مراسم رونمایی از چرخ منوبلوک و سیستم ترمز پنوماتیک واگن‌های باری و انعقاد اولین قراردادهای تجاری در این زمینه، همچنین رونمایی از سامانه جامع رونق و جهش تولید صنعت ریلی با حضور وزیر راه و شهرسازی و وزیر صنعت، معدن و تجارت  برگزار شد.

قیومی رئیس مرکز جهادی پیشرفت راه آهن با بیان اینکه از اسفند ماه سال گذشته و بر اساس اقدامات و برنامه ریزی‌های انجام شده فعالیت مرکز جهادی پیشرفت راه آهن به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت، گفت: ما در این زمینه و در این مرکز به مسائل اولویت دار ورود کرده و اقدامات لازم صورت گرفت.

او ادامه داد: در حوزه تولید و فناوری توانستیم با راه اندازی این مرکز بخشی از مسائل شرکت را حل کنیم و از ابتدای اردیبهشت ماه امسال مرکز جهادی پیشرفت را به صورت جدی‌تر دنبال کردیم.

قیومی توضیح داد: این مرکز پیشرفت در راه آهن یک فضای بدون استفاده در شرکت راه‌آهن بود، اما ما با اجرای این پروژه و برداشته شدن تمامی بروکراسی‌ها و اقدامات اداری توانستیم یک فضای جهادی برای فعالیت‌های فناوری فراهم کنیم.

رئیس مرکز جهادی پیشرفت توضیح داد: به تمامی همکاران همراه با فضا‌های امنیت فراخوانی دادیم تا از توانمندی‌های آن‌ها استفاده کنیم و همکاران دستاورد‌های خود را ارائه کردند و بخش‌های خصوصی هم با طرح‌هایی که ارائه کردند از این فرصت استفاده کردیم.

قیومی بیان کرد: این مرکز با رویکرد تعاملی که داشت توانست استعداد‌ها را شکوفا کند و ما اولین پروژه را در این بخش توانستیم استارت بزنیم به طوری که از هفته گذشته این پروژه را ما آغاز کردیم و سعی در انتخاب مدیران میانی و ارشد از طریق بانک اطلاعاتی و استعدادیابی خود داریم.

رئیس مرکزجهادی پیشرفت تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم این الگو را در نظام و جا‌های مختلف استفاده کنیم.

او با بیان اینکه در کنار این فضا کار دیگری را هم در دستور کار داریم و هر کدام از معاونت‌ها مسائل خود را مطرح کردند و حدود ۱۷۰ مسئله را احصا کرده‌ایم، گفت: در تمامی حوزه‌ها این مسائل ارائه شده و ما آن‌ها را در اولویت برنامه‌های خود قرار داده‌ایم و هم اکنون ۱۲ کار گروه تشکیل داده‌ایم و ۳۰ کارگاه تخصصی را در این زمینه راه اندازی کرده‌ایم.

این مقام مسئول در پایان یادآور شد: امیدواریم معاونان سازمان و مدیران ارشد از ظرفیت‌ها استفاده کنند تا با کنار هم قرار دادن بخش خصوصی در کنار هم از پتانسیل‌های صنعت ریلی در جهت انجام دادن یک سری از اقدامات فوری جهت ارتقای بهره‌وری استفاده کنیم تا شاهد کاهش مصرف انرژی در این حوزه باشیم.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=30949

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.