• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

تکمیل مرحله اول اصلاح ساختار سازمانی راه‌آهن

  • کد خبر : 13022
  • ۰۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۷
تکمیل مرحله اول اصلاح ساختار سازمانی راه‌آهن

0 (0) در مراسم معارفه مدیرکل دفتر مدیرعامل و مدیریت عملکرد عنوان شد: تکمیل مرحله اول اصلاح ساختار سازمانی راه‌آهن ساختار جدید راه‌آهن با نگاهی پررنگ‌تر به حوزه تجاری سازی، بازرگانی داخلی و خارجی، لجستیک، سرمایه گذاری و رگلاتوری شکل گرفته و انتصابات جدید راه‌آهن نیز در راستای دستیابی به این اهداف صورت گرفته است. […]

0
(0)

در مراسم معارفه مدیرکل دفتر مدیرعامل و مدیریت عملکرد عنوان شد:

تکمیل مرحله اول اصلاح ساختار سازمانی راه‌آهن

ساختار جدید راه‌آهن با نگاهی پررنگ‌تر به حوزه تجاری سازی، بازرگانی داخلی و خارجی، لجستیک، سرمایه گذاری و رگلاتوری شکل گرفته و انتصابات جدید راه‌آهن نیز در راستای دستیابی به این اهداف صورت گرفته است.
به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، حسین عاشوری قائم‌مقام راه‌آهن در مراسم تودیع مجید قرهی و معارفه مجید احمدی زمانی به عنوان مدیرکل دفتر مدیرعامل و مدیریت عملکرد، با اعلام این مطلب افزود: مطالعات این اصلاح ساختار از سه سال پیش با همکاری شرکت مشاور خارجی رولندبرگر آغاز شده و با توجه به گام های اجرایی متعددی که در اصلاح ساختار پیش بینی شده گام اول این اصلاح ساختار در مردادماه امسال به تایید سازمان امور استخدامی کشور رسید که انتصابات جدیدی که از دو ماه پیش شروع شده و در مراحل پایانی است به منظور تکمیل مرحله اول اصلاح ساختار راه آهن می باشد.
وی اضافه کرد: در راستای این تصمیم، اداره کل بازرگانی و بازاریابی راه آهن به دو اداره کل بازرگانی خارجی و اداره کل بازرگانی داخلی تقسیم و همچنین به منظور همکاری هر چه بیشتر راه آهن با دیگر شقوق حمل و نقل ، خصوصا بخش بنادر کشور ، اداره کل لجستیک و به منظور جذب بیشتر سرمایه در راه آهن دفتر سرمایه گذاری و اقتصاد حمل و نقل تشکیل گردید.
عاشوری با بیان اینکه شکل‌گیری اداره کل تنظیم گری و ضوابط و مقررات با رویکرد تشکیل هسته اولیه رگولاتوری صنعت ریلی کشور از دیگر تغییرات ساختار سازمانی راه آهن می باشد .

قائم‌مقام راه‌آهن در این مراسم ضمن تشریح وظایف دفتر مدیرعامل و مدیریت عملکرد گفت: در ساختار جدید راه‌آهن بر اساس پیشنهاد مشاور ، سطح وظایف حوزه مدیرعامل بعد از ادغام بیش از وظایف فعلی پیش بینی شده و انتظار می‌رود این دفتر، بعنوان پشتیبان و دستیاری فعال و توانمند برای مدیرعامل، قائم‌مقام و اعضای هیئت‌مدیره راه آهن باشد.

جنس کار حوزه مدیرعامل؛ شبانه‌روزی و پرفشار
عاشوری در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های پنج ساله آقای مهندس قرهی به عنوان مدیرکل دفتر مرکزی و حوزه مدیرعامل گفت: حوزه مدیرعامل، حوزه‌ای پرکار ، پرفشار و پراسترسی است و جنس کار آن، شبانه‌روزی محسوب می‌شود.
قائم‌مقام راه‌آهن همچنین با اشاره به سوابق مدیریتی آقای مهندس احمدی زمانی در راه‌آهن، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و شرکت رجا گفت: بار مسئولیتی بیشتری به عهده احمدی زمانی گذاشته شده است که امیدوارم با همدلی و همکاری مضاعف همکاران به سرانجام برسد.

احمدی زمانی نیز در این جلسه بااشاره به اینکه مدیریت در شرکت‌های بزرگ متفاوت و سخت‌تر از دیگر شرکت‌ها است، افزود: در فضای راه‌آهن علاوه بر مأموریت‌های عادی مدیریت، بحث یکپارچگی مدیریت نیز مطرح است که امیدواریم در این دفتر بتوانیم به خوبی آن را عملیاتی کنیم.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=13022

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.