• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

تکمیل پروژه دو خطه کردن راه‌آهن زنجان به تهران، نیازمند ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار

  • کد خبر : 22859
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۵۴
تکمیل پروژه دو خطه کردن راه‌آهن زنجان به تهران، نیازمند ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار
مدیرکل راه‌آهن شمال‌غرب کشور گفت: برای تکمیل پروژه دو خطه کردن راه‌آهن زنجان به تهران نیازمند ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار هستیم.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از ایسنا ؛علی خدایی در جلسه هماهنگی استقرار پایگاه اورژانس ریلی در ایستگاه راه‌آهن خرم‌دره، اظهار کرد: ایستگاه راه‌آهن خرم‌دره به واسطه اعتبارات موجود تخصیصی و نیز استفاده سایر شهرستان‌ها از ظرفیت آن درجه یک محسوب می‌شود و به همین دلیل از اولویت‌های اول ما نیز به حساب می‌آید.

وی تاکید کرد: ایستگاه راه‌آهن خرم‌دره به سه شهرستان ابهر، خرم‌دره و سلطانیه خدمات ارائه می‌دهد که با توجه به این امر جمعیت زیادی برای خدمات به آن مراجعه می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه یکی از پروژه‌های مهم منطقه شمال‌غرب کشور پروژه دو خطه کردن است که بیشترین پیشرفت کار را در حوزه خرم‌دره و ابهر دارد، اظهار کرد: در حال حاضر پروژه دو خطه کردن بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که در منطقه ابهر و خرم‌دره این پیشرفت بیش از ۸۵ درصد است.

خدایی با تاکید بر این‌که تلاش می‌کنیم از کاسته شدن سرعت پیشرفت کار پروژه جلوگیری کنیم، ادامه داد: در صدد رایزنی برای اخذ اعتبار برای این پروژه هستیم.

این مسئول با تاکید بر این‌که ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اتمام پروژه نیاز است، تصریح کرد: در حال حاضر پیمانکاران پروژه ۳۵۰ میلیارد تومان طلبکار هستند.

وی با اشاره به نقش موثر پروژه دو خطه کردن در خدمات‌دهی به مسافران این مسیر، ادامه داد: این امر هم سبب افزایش سرعت و ظرفیت قطارها می‌شود و هم زمان رسیدن به مقصد را کاهش می‌دهد.

خدایی با اشاره به این‌که علی‌رغم محدودیت اعتبارات سکوی دوم برای ایستگاه راه‌آهن خرم‌دره یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومانی احداث و به اتمام رسیده است، اضافه کرد: در عین حال سکوی دوم به اول و نیز خط چهارم به سکوی دوم وصل شده است و ارائه خدمات برای مسافران صورت می‌پذیرد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=22859

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.