• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

ثبت رکورد جدید «تن کیلومتر مرزی» در راه‌آهن لرستان

  • کد خبر : 10527
  • ۱۸ مهر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۵
ثبت رکورد جدید «تن کیلومتر مرزی» در راه‌آهن لرستان

0 (0) ثبت رکورد جدید «تن کیلومتر مرزی» در راه‌آهن لرستان جابه‌جایی مسافر و بار در ۶ ماهه ابتدای سال جاری در راه‌آهن لرستان افزایش یافت. به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، رحمت‌رحمت نژاد مدیرکل راه‌آهن لرستان با اعلام این خبر گفت: در ۶ ماهه ابتدای امسال حمل بار در تن کیلومتر مرزی […]

0
(0)

ثبت رکورد جدید «تن کیلومتر مرزی» در راه‌آهن لرستان


جابه‌جایی مسافر و بار در ۶ ماهه ابتدای سال جاری در راه‌آهن لرستان افزایش یافت.
به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، رحمت‌رحمت نژاد مدیرکل راه‌آهن لرستان با اعلام این خبر گفت: در ۶ ماهه ابتدای امسال حمل بار در تن کیلومتر مرزی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۱۴.۵درصد رشد داشته و به ۳۵۰میلیون و ۶۸۱ هزار و ۳۴۶ تن کیلومتر رسیده‌است.
وی با اشاره به اینکه این اداره کل در سوم مهرماه امسال نیز موفق شد تا رکورد جدیدی برای تن کیلومتر مرزی در اداره کل راه‌آهن لرستان ثبت کند، افزود: راه‌آهن لرستان توانست در این روز، ۶ میلیون و ۵۰۶ هزار تن کیلومتر بار ناخالص مرزی حمل کند.
مدیرکل راه‌‎آهن لرستان، همچنین با یادآوری اینکه میزان تن کیلومتر خالص حمل بار در این اداره کل در ۶ ماه اول امسال ۱۲.۵درصد افزایش داشته است، تشریح کرد: در شش ماه ابتدایی اول سال ۹۶ میزان خالص حمل بار در این اداره کل ۳۵۱ میلیون و ۲۰۲ هزار و ۶۵۵ تن کیلومتر بوده که این میزان در ۶ ماه اول امسال به ۳۹۵ میلیون و ۴۸۵ هزار و ۱۶۱ تن کیلومتر افزایش یافته است.
وی همچنین یادآور شد: این میزان در مهر ماه امسال ۵۵ هزار تن بار خالص بوده است.
رحمت نژاد در ادامه از رشد ۱۲.۳درصدی تن کیلومتر ناخالص بار در ۶ ماهه اول امسال خبر داد و گفت: میزان حمل ناخالص بار طی این مدت به ۶۸۶ میلیون و ۷۳۷ هزار و ۶۲۹ تن کیلومتر رسیده است.
به گفته مدیرکل راه‌آهن لرستان میزان قطارکیلومتر باری در این اداره‌کل، ۴۶۳ هزار و ۶۰۲ بوده که این عدد از رشد ۱۵.۴ درصدی حکایت می‌کند.
رحمت نژاد با اشاره به اینکه ۶ ماهه ابتدای سال جاری تن کیلومتر مبدا- مقصد ۱۶ درصد رشد داشته و به ۴۴ میلیون ۲۷۱ هزار و ۶۷ رسیده است، گفت: در این مدت بهره‌وری لکوموتیو کل نیز ۱۰۴ هزار و ۷۷۴ بوده که از رشد ۹.۵ درصدی نسبت به مدت مشابه قبلی برخوردار بوده است.
وی افزود: از ابتدای امسال تا کنون قطار کیلومتر مسافری ۲۶۶ هزار و ۹۵۳ بوده است که حاکی از رشد ۱۷ درصدی در این زمینه است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=10527

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.