• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

جابجایی مسافر از طریق راه آهن جنوب شرق 23 درصد رشد داشت

  • کد خبر : 6628
  • ۳۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴
جابجایی مسافر از طریق راه آهن جنوب شرق 23 درصد رشد داشت

0 (0) مجید ارجونی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جابجایی مسافر از طریق راه آهن جنوب شرق در مدت مشابه پارسال 27 هزار و 401 نفر بوده است. وی ادامه داد: با توجه به کاهش 39 درصدی تعداد رام قطارهای مسیر زاهدان – اصفهان شاهد افزایش جابجایی مسافر بودیم […]

0
(0)
مجید ارجونی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: جابجایی مسافر از طریق راه آهن جنوب شرق در مدت مشابه پارسال 27 هزار و 401 نفر بوده است.
وی ادامه داد: با توجه به کاهش 39 درصدی تعداد رام قطارهای مسیر زاهدان – اصفهان شاهد افزایش جابجایی مسافر بودیم که نشان از بهره وری قطارهای مسافری این ناحیه دارد.
وی افزود: همچنین در این مدت هزار دستگاه خودرو از طریق ناوگان حمل و نقل ریلی راه آهن جنوب شرق جابه جا شده که نسبت به 720 خودرو مدت مشابه سال قبل رشد 39 درصدی داشته است.
مدیرکل راه آهن جنوب شرق کشور بیان کرد: افزایش رضایتمندی مسافران، ترویج سفرهای گروهی و در نتیجه ضریب اشتغال بالای قطارها از عوامل رشد مسافر بوده است.
به گزارش ایرنا راه آهن جنوب شرق کشور با مسیر ریلی زاهدان – تهران به طول هزار و 600 کیلومتر در سال 1390 به بهره برداری رسید و 2 شرکت جوپار و رجاء کار جابجایی مسافران را در حوزه جنوب شرق کشور برعهده دارند.
سیستان و بلوچستان با 19 شهرستان زاهدان، زابل، زهک، هامون، هیرمند، نیمروز، خاش، ایرانشهر، سراوان، نیکشهر، میرجاوه، قصرقند، فنوج، مهرستان، سیب و سوران، دلگان، سرباز، کنارک و چابهار و 2 میلیون و 775 هزار و 14 نفر جمعیت پهناورترین استان کشور محسوب می شود که با کشور افغانستان و پاکستان هم مرز است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=6628

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.