• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

جابجایی یک میلیون و ۶۳۵ هزار و ۲۸۱ نفر با متروی تهران در یوم الله ۲۲ بهمن ۹۸

  • کد خبر : 24582
  • ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۴
جابجایی یک میلیون و ۶۳۵ هزار و ۲۸۱ نفر با متروی تهران در یوم الله ۲۲ بهمن ۹۸
امروز در چهل و يكمين سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و برگزاري مراسم چهلم سردار سپهبد شهيد حاج قاسم سليماني، یک میلیون و ۶۳۵ هزار و ۲۸۱ نفر با متروي تهران جا به جا شدند.
0
(0)

به گزارش سایت اختصاصی ریل نیوز به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، محسن محمدیان با اشاره به حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گفت: متروی تهران از ابتدای صبح امروز با آمادگی کامل و با تلاش همکارانم در بخش های مختلف شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ تمام توان خود را برای ارائه خدمات مطلوب به شرکت کنندگان در چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به کار گرفته و بنا بر آمار بدست آمده از ابتدای صبح و آغاز خدمات رسانی تا پایان مراسم، یک میلیون و ۶۳۵هزار و ۲۸۱ نفر با متروی تهران و حومه به صورت رایگان جا به جا شدند.

وی افزود: به منظور جابجایی بهتر مسافران فاصله حرکت قطارهای مترو به خصوص در خط ۴ که ایستگاه‌های آن در مسیر راهپیمایی قرار داشتند، به ۲ دقیقه کاهش یافت.
گفتنی است تعداد استفاده کنندگان از مترو برای شرکت در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه امسال نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشت.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=24582

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.