• امروز : سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲
  • برابر با : Tuesday - 19 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

جابه‌جایی ۷۰۰۰ زائر اربعین توسط قطار همدان

  • کد خبر : 21603
  • ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۹
جابه‌جایی ۷۰۰۰ زائر اربعین توسط قطار همدان
مدیرکل راه‌آهن همدان از جابه‌جایی بیش از ۷۰۰۰ نفر در ایام اربعین امسال به مشهد و تهران خبر داد و گفت: ضریب اشغال قطارهای همدان در ایام اربعین ۹۵ درصد بوده است.
0
(0)

به گزارش ریل نیوز ،سیدسعید ابراهیم‌نژاد ، با اشاره به اینکه در روزهای ۲۷،۲۸ و ۲۹ مهرماه مصادف با روزهای پایانی انتقال زائران اربعین ضریب اشغال قطارهای همدان به ۱۰۰ درصد رسیده است، اظهار کرد: برنامه قطار فوق‌العاده همدان- مشهد به علت استقبال بی نظیر و درخواست زائران اربعین در مسیر برگشت تا ۲۹ مهرماه ادامه داشت.
وی با بیان اینکه قطار فوق‌العاده همدان- مشهد روزانه با ظرفیت ۴۴۰ نفر در این مسیر برقرار بوده است، تصریح کرد: این قطار قرار بود تا ۲۷ مهرماه برقرار باشد اما به علت استقبال بالای زائران تا امروز ۲۹ مهرماه ادامه دارد به‌طوریکه هر روز ۴۴۰ نفر به ظرفیت قطار همدان- مشهد اضافه شد.
وی افزود: همچنین قطار ریل باس همدان- تهران با ظرفیت کامل زائران اربعین را از همدان به تهران جابه‌جا کرد که با توجه به استقبال مسافران از این قطار مکاتباتی برای ماندگای ریل باس همدان- تهران شده است.
ابراهیم‌نژاد با بیان اینکه از ۲۳ تا ۲۹ مهرماه ۷۰۴۰ مسافر از همدان به مقاصد مشهد و تهران جابه‌جا شده‌اند، عنوان کرد: ریل باس همدان- تهران با قیمت ۲۴ هزار  و ۱۰۰ تومان در مدت زمانی ۴.۵ ساعته مسافران را به مقصد می‌رساند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=21603

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.