• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
4

جابه جایی مسافر در راه آهن اراک ۴۶ درصد افزایش یافت

  • کد خبر : 18266
  • ۱۴ تیر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸
جابه جایی مسافر در راه آهن اراک ۴۶ درصد افزایش یافت
قربانی، مدیرکل راه آهن اراک گفت: جابه جایی مسافر در راه آهن این شهرستان بهار امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۶ درصد افزایش یافته است.
0
(0)

قربانی، مدیر کل راه آهن اراک خبر داد :

جابه جایی مسافر در راه آهن اراک ۴۶ درصد افزایش یافت

اراک – ایرنا – مدیرکل راه آهن اراک گفت: جابه جایی مسافر در راه آهن این شهرستان بهار امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۶ درصد افزایش یافته است.

«محمد رضا قربانی» روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ۱۳۶ هزار و ۴۲۸ مسافر در سه ماه نخست امسال توسط راه آهن اراک به نقاط مختلف کشور جا به جا شده است.

وی ادامه داد: ۹۱ میلیون و ۶۴ هزار و ۲۱ نفر کیلومتر از ابتدای سال جاری تا کنون توسط راه آهن اراک به نقاط مختلف کشور جا به جا شده است.

مدیرکل راه آهن خاطرنشان کرد: اراک، شازند، ملایر و کرمانشاه مهمترین ایستگاه‌های مسافری راه آهن این شهرستان است.

قربانی، میزان بارگیری شده در راه آهن اراک را در سه ماه نخست امسال ۲۰۰ هزار و ۹۵۹ تن عنوان کرد و گفت: بار جا به جا شده در راه آهن این شهرستان این مدت ۴۳ درصد افزایش یافته است.

وی ادامه داد: میزان بار تخلیه شده در راه آهن اراک در این مدت ۲۷ هزار و ۹۰۰ تن بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۱ درصد افزایش یافته است.

مدیرکل راه آهن اراک گفت: مازوت، گندم، مواد شیمیایی و کود شیمیایی از جمله عمده کالاهایی است که در سال ۹۸ توسط راه آهن اراک به نقاط مختلف کشور از جمله بند امام خمینی (ره) و بندر عباس بارگیری شده است.

حوزه راه آهن اراک ۴۲۶ کیلومتر از خطوط ریلی در استان‌های قم، مرکزی و لرستان را شامل می‌شود و ۲۰ ایستگاه را تحت پوشش دارد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=18266

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.