• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

جذب چشمه جدید بار در راه آهن فارس

  • کد خبر : 13842
  • ۰۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۰
جذب چشمه جدید بار در راه آهن فارس

0 (0) جذب چشمه جدید بار در راه آهن فارس مدیرکل راه‌آهن فارس از جذب چشمه جدید بار جاده‌ای و انتقال آن به روی ریل به میزان ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تن در سال خبر داد. مدیرکل راه آهن فارس گفت : در راستای تحقق برنامه ششم توسعه مبنی بر انتقال حداکثری بار و مسافر […]

0
(0)

جذب چشمه جدید بار در راه آهن فارس

مدیرکل راه‌آهن فارس از جذب چشمه جدید بار جاده‌ای و انتقال آن به روی ریل به میزان ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تن در سال خبر داد.

مدیرکل راه آهن فارس گفت : در راستای تحقق برنامه ششم توسعه مبنی بر انتقال حداکثری بار و مسافر بر روی ریل، در همین راستا این اداره کل موفق به جذب چشمه جدید بار سنگ آهن معدن شهرستان خرم بید شده است.
ولدی افزود:باپیگیری های صورت گرفته و برگزاری جلسات متعدد با مدیران معادن سنگ آهن شهرستان خرم بید, محموله سنگ آهن منگنز دار مصرفی کارخانجات ذوب آهن اصفهان و صنایع سیمان که پیش از این با جاده حمل می شد در ایستگاه راه آهن خرم بید جذب و به مقصد اصفهان بارگیری و حمل می شود.
وی اظهار داشت:باهمکاری شرکت بهتاش سپاهان در اولین محموله ۹۰ واگن لبه بلند به ظرفیت ۶۰۰۰ تن طی چند روز اخیر حمل شده است و در فاز نخست قابلیت حمل سالانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تن از طریق ریل را دارد و طبق بررسی های انجام شده می توان این بار را تا مرز ۵۰۰ هزار تن در سال توسعه داد.
گفتنی است شهرستان خرم بید به مرکزیت صفاشهر در ۱۷۸ کیلومتری شمال استان فارس و شهر شیراز واقع شده است و از شهرستان های فعال معدنی استان محسوب می شود. این شهرستان دارای معادن سنگ متعددی است که در بعضی تولیدات علاوه بر تأمین نیاز داخل به خارج از کشور نیز ارسال می شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=13842

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.