• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

جزئيات مسير جديد قطار گردشگرى

  • کد خبر : 2915
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۴
جزئيات مسير جديد قطار گردشگرى

0 (0) قطار گردشگری چندروزه تهران- شیراز- اصفهان- یزد- تهران در دهه فجر و سپس در ایام نوروز در خط سیر قرار خواهد گرفت. این قطار در مدت‌زمان ۴ شب و ۵ روز در این مسیر سیر می‌کند و شرکت ریل‌سیر کوثر، وظیفه تامین ناوگان این مجموعه گردشگری را برعهده دارد. به گزارش تین‌نیوز، سید […]

0
(0)

قطار گردشگری چندروزه تهران- شیراز- اصفهان- یزد- تهران در دهه فجر و سپس در ایام نوروز در خط سیر قرار خواهد گرفت. این قطار در مدت‌زمان ۴ شب و ۵ روز در این مسیر سیر می‌کند و شرکت ریل‌سیر کوثر، وظیفه تامین ناوگان این مجموعه گردشگری را برعهده دارد.

به گزارش تین‌نیوز، سید حسین هاشمی مدیرعامل شرکت ریل سیرکوثر درباره سابقه و کیفیت قطارهای گردشگری به خبرنگار ما گفت: در کل قطارهای گردشگری در ایران، سابقه یک ساله دارند و در همین یک سال نیز سعی کرده‌ایم تا قطارها را با توجه به مسیر و مسافرانی که دارند، به سطح و کلاس قابل قبولی برسانیم.

هاشمی ادامه داد: قطارهایی که در این مسیر، یعنی مثلث طلایی شیراز-اصفهان –یزد تهران قرار است فعالیت کنند از نوع لوکس 4 تخته هستند و یک واگن آن به‌طور کامل رستوران است که تلاش شده به بهترین نحو ممکن در خدمت مسافران قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت ریل سیرکوثر افزود: عمر این قطارها نزدیک به 10 سال است و از واگن‌های نویِ راه‌آهن محسوب می‌شوند. این ناوگان قبلاً در مسیر بندرعباس و یزد به مشهد و تهران به مشهد فعال بوده‌اند و هم‌اکنون در خدمت مسیر مثلث طلایی گردشگری هستند.

سید حسین هاشمی تعداد این ناوگان را در فاز نخست، 4 دستگاه عنوان کرد که در مسیر جدید گردشگری تردد خواهند داشت و اظهار امیدواری کرد که با استقبال مردم تعداد بیشتری در خط سیر قرار بگیرند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=2915

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.