• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

جزئیات حرکت قطار مشهد- شلمچه

  • کد خبر : 6389
  • ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۳
جزئیات حرکت قطار مشهد- شلمچه

0 (0) مدیرکل راه‌آهن خراسان، اظهار کرد: مسافرانی که قصد زیارت عتبات عالیات را دارند طبق این قرارداد که به مدت یکسال اعتبار دارد، از ابتدای مردادماه سال جاری می‌توانند سفر ریلی به شلمچه داشته باشند. وی یادآور شد: باتوجه به این امر که از شلمچه تا بصره به میزان 30 کیلومتر امکان سفر ریلی […]

0
(0)

مدیرکل راه‌آهن خراسان، اظهار کرد: مسافرانی که قصد زیارت عتبات عالیات را دارند طبق این قرارداد که به مدت یکسال اعتبار دارد، از ابتدای مردادماه سال جاری می‌توانند سفر ریلی به شلمچه داشته باشند.

وی یادآور شد: باتوجه به این امر که از شلمچه تا بصره به میزان 30 کیلومتر امکان سفر ریلی وجود ندارد، مسافران قطعا باید از طریق جاده‌ای به خاک عراق وارد شوند و به بصره بروند، پس از آن از بصره تا کربلا یا بغداد را می‌توانند به صورت ریلی و جاده‌ای طی کنند.

مدیرکل راه‌آهن خراسان با بیان اینکه «فقط مسافرانی که از طریق این شرکت خدمات زیارتی به عتبات بروند امکان سفر ریلی را دارند»، یادآور شد: مردم بلیت این سفر را فقط از طریق این شرکت خدمات زیارتی که زیرمجموعه سازمان حج و زیارت است می‌توانند تهیه کنند، در غیر این صورت باید بلیت قطار مشهد- اهواز یا مشهد- اهواز- خرمشهر را خریداری کنند.

وی عنوان کرد: این قطار از مشهد در روزهای شنبه، دوشنبه و چهارشنبه حرکت می‌کند و در روزهای دوشنبه، چهارشنبه و جمعه به مشهد بازمی‌گردد.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=6389

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.