• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

جشنواره قرآنی فجر هزار و چهارصد برگزار می‌شود

  • کد خبر : 32922
  • ۱۹ دی ۱۴۰۰ - ۷:۵۳
جشنواره قرآنی فجر هزار و چهارصد برگزار می‌شود
جشنواره قرآنی فجر هزار و چهارصد، ویژه کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از ایکنا، جشنواره قرآنی فجر هزار و چهارصد، چهاردهمین دوره مسابقات سراسری حفظ و قرائت قرآن ویژه کارکنان راه آهن جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.

رشته‌های این مسابقه شامل حفظ، قرائت، درک، مفاهیم، پژوهشی، ادبی، هنری، رشته‌های آوایی شامل تحقیق، ترتیل، اذان و ابتهال (ویژه آقایان) می‌شود که هر شرکت‌کننده تنها در یک رشته امکان رقابت دارد.

رشته‌های حفظ و قرائت در دو مرحله در تاریخ ۱۱ بهمن‌ماه برگزار می‌شود، رشته درک مفاهیم سوره قصص و تفسیر سوره سبأ نیز در تاریخ دوم بهمن‌ماه به صورت مجازی برگزار می‌شود. آزمون رشته احکام نیز در تاریخ دوم بهمن‌ماه، به صورت مجازی برگزار خواهد شد، آخرین مهلت ارسال آثار رشته‌های پژوهشی، هنری و ادبی نیز سی‌ام دی‌ماه ۱۴۰۰ اعلام شده است.

مرحله مقدماتی این مسابقات در دفاتر ستاد هماهنگی تبلیغات اسلامی مستقر در ادرات کل مناطق و مرکز برگزار می‌شود، مرحله نهایی نیز در تهران، سالن غدیر، ساختمان ادارات مرکزی راه آهن، به صورت مجازی در تاریخ ۱۱ بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

تمامی بانوان و آقایان شاغل و اعضای خانواده‌های راه‌آهن، روزمزد، رسمی، پیمانی، قرارداد کار معین، ثابت شرکتی، پیمانکاری و تجمیعی می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=32922

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.