• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

جلسه هم اندیشی تسهیل در امور مانور و تخلیه واگن های هرمزگان 

  • کد خبر : 16561
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰
جلسه هم اندیشی تسهیل در امور مانور و تخلیه واگن های هرمزگان 

0 (0) در سومین روز از هفته ایمنی در راه آهن در راه آهن هرمزگان برگزار شد؛  جلسه هم اندیشی تسهیل در امور مانور و تخلیه واگن های هرمزگان  جلسه هم اندیشی در راستای برنامه ریزی دقیق تر و تسهیل در امور مانور و تخلیه واگنهای در اداره کل راه آهن هرمزگان با حضور مهندس […]

0
(0)

در سومین روز از هفته ایمنی در راه آهن در راه آهن هرمزگان برگزار شد؛ 

جلسه هم اندیشی تسهیل در امور مانور و تخلیه واگن های هرمزگان 

جلسه هم اندیشی در راستای برنامه ریزی دقیق تر و تسهیل در امور مانور و تخلیه واگنهای در اداره کل راه آهن هرمزگان با حضور مهندس بابک احمدی عضو ه‍یئت مدیره و معاون محترم بازرگانی و بهره برداری راه آهن ج.ا.ا، مدیران کل سیروحرکت، بازرگانی و بازاریابی، راه آهن هرمزگان، لجستیک، دفتر مهندسی حمل و نقل، مدیران، مسئولین و نمایندگان شرکتهای حمل و نقل ریلی در سالن اجتماعات اداره کل راه آهن هرمزگان برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه مهندس ماسوری مدیرکل راه آهن هرمزگان ضمن تبریک هفته ایمنی در راه آهن و خیرمقدم به حاضرین با تاکید بر موضوع تخلیه در این اداره کل خواهان تفاهم اساسی در بعد تخلیه شدند و افزودند : همدلی و همفکری در بعد اندیشه ها باعث تحقق اهداف تخلیه این اداره کل خواهد شد. 

در ادامه مهندس بابک احمدی معاون محترم بازرگانی و بهره بردای گفت: افزایش ظرفیت بارگیری و تخلیه بخصوص تخلیه از مباحث مهم می باشد و در راه آهن هرمزگان بحث تخلیه یک گلوگاه اساسی است. ایشان بر تصمیم سریع و زود بازده و افزایش بهره وری با جاری سازی ایده های نو و تعامل تاکید داشتند.

تاکید بر نظم در بارگیری و تخلیه راه حل گلوگاه مورد اشاره می باشد و در پایان پس از نظرات و پیشنهادات حاضرین جهت راه حل مشکلات صورتجلسه تنظیم گردید.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=16561

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.