• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
1

حرکت قطار‌های کرمان با ۵۰ درصد ظرفیت

  • کد خبر : 28389
  • ۳۱ تیر ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۹
حرکت قطار‌های کرمان با ۵۰ درصد ظرفیت
مدیرکل راه آهن استان کرمان گفت: به منظور حفظ سلامت مسافران و فاصله گذاری اجتماعی قطار‌های کرمان با شرایط ۵۰ درصد ظرفیت هر روز حرکت می‌کنند.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، مجید ارجونی مدیرکل راه آهن استان کرمان ، با اعلام اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا به منظور حفظ سلامت مسافران و فاصله گذاری اجتماعی قطار‌های کرمان با شرایط ۵۰ درصد ظرفیت حرکت می‌کنند گفت: مسافران باید حتما ماسک داشته باشند بدون ماسک از ورود آن‌ها جلوگیری می‌شود و قبل از ورود از دستگاه تب سنج استفاده می‌شود.

 

او افزود: تمام کارکنان ما چه کسانی که در اداره کل راه آهن هستند و همچنین کسانی که در مسیر خدمات می‌دهند حتما باید ماسک بزنند و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

 

ارجونی با اشاره به اینکه سالن‌ها و کوپه‌های قبل و بعد از سفر ضدعفونی می‌شود بیان کرد: غذا‌های که در قطار سرو می‌شود بسته بندی و وکیوم شده است.

 

او اظهار کرد: بلیط قطار‌های ۶ تخته جوپار به مسیر‌های مشهد و تهران در هر کوپه سه نفر فروخته می شود همچنین بلیط قطار‌های ۴ تخته بنیاد و رجا در هر کوپه دو نفر فروخته می شود.

 

ارجونی با اشاره به زمان حرکت قطار‌ها ۶ تخته جوپار از کرمان به مسیر تهران هر روز ساعت ۱۶ عصر از ایستگاه راه آهن کرمان حرکت و ساعت ۶:۳۰ روز بعد به تهران می‌رسد گفت: همچنین این قطار هر روز ساعت ۱۹:۴۰ از تهران حرکت می‌کند و ساعت ۹:۳۰ روز بعد به کرمان می‌رسد.

 

او افزود: قطار‌های ۴ تخته‌های بنیاد به صورت یک روز در میان ساعت ۱۴ و ۲۵ دقیقه از ایستگاه راه آهن کرمان حرکت و ساعت ۴:۲۰ روز بعد به تهران می‌رسد و همچنین این قطار ساعت ۱۸ و ۵۰ دقیقه به صورت یک روز در میان از تهران حرکت و ساعت ۸:۲۵ به کرمان می‌رسد.

 

ارجونی با اعلام اینکه قطار‌های کرمان به مشهد شامل قطار ۶ تخته جوپار به صورت یک روز در میان ساعت ۱۶:۵۵ دقیقه از کرمان حرکت می‌کند و ساعت ۹:۲۰ روز بعد به مشهد می‌رسد بیان کرد: برگشت این قطار از مشهد نیز ساعت ۱۴ و ۵۵ دقیقه از ایستگاه راه آهن مشهد است و ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه روز بعد به کرمان می‌رسدو قطار ۴ تخته بنیاد نیز یک روز در میان همانند ساعات قطار ۶ تخته حرکت می‌کند.

 

او گفت: قطار زاهدان به تهران و بالعلکس از کرمان عبور می‌کند و این قطار ساعت ۲۳ و ۱۲ دقیقه از کرمان حرکت و ساعت ۱۳ و ۴۰ دقیقه روز بعد به تهران می‌رسد. همچنین در مسیر برگشت ساعت ۴۳ دقیقه بامداد از کرمان به سمت زاهدان حرکت می‌کند.

 

 

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=28389

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.