• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

حضور راه‌آهن در سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته

  • کد خبر : 12765
  • ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۰
حضور راه‌آهن در سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته

0 (0) آغاز گردهمایی سالانه بخش حمل‌ونقل از ۲۵ آذر حضور راه‌آهن در سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته هم‌زمان با فرارسیدن هفته حمل‌ونقل، سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته ۲۵ تا ۲۷ آذرماه در مصلی تهران برگزار می‌شود. به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، در این نمایشگاه که فردا (یکشنبه […]

0
(0)
آغاز گردهمایی سالانه بخش حمل‌ونقل از ۲۵ آذر

حضور راه‌آهن در سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته

هم‌زمان با فرارسیدن هفته حمل‌ونقل، سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته ۲۵ تا ۲۷ آذرماه در مصلی تهران برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران، در این نمایشگاه که فردا (یکشنبه ۲۵ آذر) با حضور وزیر راه و شهرسازی و معاونانش در بخش حمل‌ونقل افتتاح می‌شود، علاوه برمعرفی آخرین دستاوردها و توانمندی‌ها و فناوری‌های حوزه حمل‌ونقل، هیئت‌های تجاری و اقتصادی از کشورهای مختلف حضور خواهند یافت تا ضمن بررسی زمینه‌های همکاری مشترک، ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری پروژه‌های مختلف را در این حوزه بررسی کنند.
همچنین حضور کارشناسان مختلف در این نمایشگاه، فضای تبادل‌نظر در مورد دانش فنی و ایده‌های جدید را فراهم آورده و شرایط مقایسه کیفیت محصولات صنعت حمل‌ونقل ریلی، راه‌سازی و راهداری کشور را با استانداردهای بین‌المللی فراهم می‌کند.
موضوعات مربوط به راه‌سازی، راهداری، تجهیزات و ایمنی راه‌ها، حمل‌ونقل هوشمند، تونل‌ها، پل‌ها، آسفالت، قیر، ماشین‌آلات راه‌سازی، سیستم‌های کنترل جاده‌ها، مؤسسات و مراکز آموزشی، دانشگاه‌ها، بیمه، بانک‌ها، مؤسسات مالی و اعتباری نیز از دیگر محورهای مورد تمرکز سومین نمایشگاه بین‌المللی حمل‌ونقل و صنایع وابسته است.
شناخت نیازها، امکانات، ظرفیت‌ها و توانمندی‌های صنعت حمل‌ونقل برای حمایت از نوآوری‌ها، فناوری‌ها و احیای فضای کارآفرینی از دیگر اهداف این نمایشگاه است.حضور فعال راه آهن در نمایشگاه حمل و نقل 
به علاوه شرکت راه‌آهن همراه با سایر شرکت‌های فعال و معتبر داخلی و خارجی در حوزه‌های مختلف حمل‌ونقل، در سومین نمایشگاه حمل‌ونقل و صنایع وابسته حضوری فعال خواهد داشت.
در طول این نمایشگاه، انعقاد چند تفاهم نامه و نشست‌ خبری با حضور مدیرعامل، قائم مقام و معاونین این شرکت برگزار می‌شود.
همچنین برگزاری نشست و هم‌اندیشی با نمایندگان انجمن صنفی، شرکت‌های حمل و نقل ریلی و صنایع وابسته، صادرکنندگان، فورواردرها، مشتریان عمده راه‌آهن و نمایندگان سایر شقوق حمل و نقل از جمله برنامه‌هایی است که شرکت راه‌آهن همزمان با حضور در این نمایشگاه دنبال می‌کند.
الحاق موتور ملی به لکوموتیو ملی و برگزاری سامانه یادگیری همراه نیز در این نمایشگاه از سوی راه آهن انجام خواهد شد.
شرکت راه آهن در طول این نمایشگاه، کارگاه آموزشی «مدیریت ریسک سرمایه‌گذاری» و نمایشگاه عکس را برگزار و در زمینه فعالیت‌ها و برنامه‌های سال جاری و آتی راه‌آهن به اشکال مختلف، اطلاع رسانی می‌کند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=12765

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.