• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
4

حضور شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در هفدهمین نمایشگاه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری

  • کد خبر : 21197
  • ۱۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
حضور شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در هفدهمین نمایشگاه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری
مدیر روابط عمومی و بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)،گفت: برخی از دستاوردهای مدیریت شهری پایتخت در توسعه خطوط حمل و نقل ریلی (مترو) و بومی سازی آن از سوی شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) از ۱۸ مهرماه به مدت ۴ روز در هفدهمین نمایشگاه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری به نمایش در می آید.
0
(0)

به گزارش ریل نیوز به نقل از  روابط عمومی و بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، مهدی خداپرست مدیر روابط عمومی و بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)،گفت: این شرکت در هفدهمین نمایشگاه حمل و نقل عمومی و خدمات شهری در زمینه مترو و قطارهای شهری که با حضور شرکت های داخلی و خارجی ، که از روز پنج شنبه هفته جاری تا یکشنبه در محل نمایشگاه های بین المللی تهران (واقع در بزرگراه چمران) برگزار می شود، حضور فعال دارد.

وی ادامه داد: در این غرفه دستاوردها و تجارب ساخت بیش از ۲۲۴ کیلومتر تونل مترو با ۱۲۲ ایستگاه در معرض دید شهروندان و بازدید کنندگان قرار می گیرد.
مدیر روابط عمومی وامور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)،افزود: در غرفه شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)،کارگاه های آموزشی با عناوین مختلف از جمله روش های روسازی مترو، واگن قطار، جایگاه مترو تهران در دنیا، مجتمع های ایستگاهی، روش ساخت تونل و ایستگاه ها و همچنین سیستم سیگنالینگ با حضور متخصصان در هر روز برگزار می شود.

وی گفت: در این غرفه علاوه بر بخش رسانه ها که شامل مطالب منتشر شده در خصوص متروی تهران از قبل تا بعد از پیروزی انقلاب است، گالری عکس از فعالیت کارگران و تلاشگران در زیر زمین در راستای توسعه متروی پایتخت به نمایش در می آید.

گفتنی است علاقه مندان می توانند جهت بازدید از غرفه ۱۳۹ شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) به سالن شماره هشت و نه مراجعه کنند.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=21197

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.