• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
2

حضور مرکز توسعه، آموزش و فناوری راه آهن در همایش و نمایشگاه دستاوردهای دانش آموختگان برتر وظیفه

  • کد خبر : 13091
  • ۰۳ دی ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۴
حضور مرکز توسعه، آموزش و فناوری راه آهن در همایش و نمایشگاه دستاوردهای دانش آموختگان برتر وظیفه

0 (0) حضور مرکز توسعه، آموزش و فناوری راه آهن در همایش و نمایشگاه دستاوردهای دانش آموختگان برتر وظیفه اولین همایش و نمایشگاه دستاورد‌های نخبگان و پژوهشگران وظیفه در مرکز همایش‌های مجتمع آموزشی اصل ولایت‌فقیه دانشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی با حضور سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی، محمود سعادت قائم مقام بنیاد […]

0
(0)

حضور مرکز توسعه، آموزش و فناوری راه آهن در همایش و نمایشگاه دستاوردهای دانش آموختگان برتر وظیفه

اولین همایش و نمایشگاه دستاورد‌های نخبگان و پژوهشگران وظیفه در مرکز همایش‌های مجتمع آموزشی اصل ولایت‌فقیه دانشگاه عالی دفاع ملی و تحقیقات راهبردی با حضور سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی، محمود سعادت قائم مقام بنیاد ملی نخبگان صبح امروز (دوشنبه ۳ دی ماه) برگزار شد.

گفتنی است؛ این همایش با توجه به تأکیدات فرماندهی معظم کل قوا در خصوص اهمیت توجه و نگاه ویژه به نخبگان و استعداد‌های برتر کشور، به‌منظور شناساندن فعالیت‌های علمی – پژوهشی نخبگان و انعکاس بهینه و اثربخش ظرفیت‌های موجود و به‌کارگیری آن در اجرای طرح‌های ملی و اولویت‌دار سازمان‌های لشکری و کشوری در دهه اخیر، برگزار شد.

مرکز توسعه، آموزش و فناوری نیز به نمایندگی از راه آهن جمهوری اسلام ایران در همایش و نمایشگاه جنبی آن که تا روز چهارشنبه (۵ دی ماه) دایر می باشد، شرکت نموده است.

مرکز توسعه، آموزش و فناوری تاکنون بیش از ۸۰ طرح پژوهشی را با کمک نخبگان و به ارزش ۱۰ میلیارد ریال به انجام رسانده و یا در دست اقدام دارد. نحوه تعامل این مرکز با نخبگان معرفی شده به گونه ای بوده است که بنیاد نخبگان نیروهای مسلح در سال ۹۷، مرکز مذکور را مورد تقدیر قرار داده است.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=13091

برچسب ها

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.