• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

حمل بارگندم از کشتی و انتقال مستقیم به واگن قطار 

  • کد خبر : 25760
  • ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۴
حمل بارگندم از کشتی و انتقال مستقیم به واگن قطار 
مديرکل بنادر و دريانوردي استان هرمزگان توسعه حمل و نقل چند وجهي و افزايش سهم ريلي را در بندر شهيدرجايي يکي از مهمترين برنامه هاي کاري در سال جهش توليد عنوان کرد و از انجام عمليات تخليه (گندم ) از کشتي و انتقال مستقيم آن به واگن قطار به عنوان گامي مهم درجهت تقويت فعاليت‌هاي ريلي در اين بندر خبرداد.
0
(0)

به گزارش ریل‌نیوز به نقل از آفرینش ، اله مراد عفیفی پور به برنامه‌های تدوین شده در راستای تحقق سیاست‌های کلی برنامه ششم توسعه و اهداف سند چشم انداز بیست ساله کشور اشاره کرد و اظهارداشت: توسعه حمل و نقل چندوجهی (افزایش سهم ریل در بنادر کشور) به عنوان یک راهبرد درسال جهش تولید، در دستور کار قرارگرفته است .

مدیر کل بنادر و دریانوردی هرمزگان با تاکید بر این موضوع که سازمان بنادر و دریانوردی به دنبال توسعه هرچه بیشتر فعالیت‌های ریلی در بندر شهید رجایی و بنادر دیگر است تصریح کرد:براساس هدف گذاری انجام گرفته تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا بتوانیم سهم قابل توجهی از بار را از طریق ریل به بندر وارد و یا از بندر خارج نماییم .

وی اضافه کرد: پیش ران تحقق این هدف مشارکت همه دستگاه‌ها، صاحبان کالا و انجام اقدامات مطالعاتی است که ماحصل آن توسعه هرچه بیشتر حمل ونقل چند وجهی و ارزش آفرینی برای ذینفعان خواهد بود.

عفیفی پور با اشاره به انجام بی وقفه تخلیه کالاهای اساسی در بندر شهید رجایی اظهارداشت: فعالیت تخلیه و بارگیری به شکل مستمر و البته با نرم مناسب در حال انجام است که در حال حاضر درحال تخلیه یک فروند کشتی حامل گندم به میزان بیش از ۶۹ هزارتن هستیم که براساس برنامه ریزی و هماهنگی انجام شده با راه آهن جمهوری اسلامی ایران، عمده بار این کشتی به طور مستقیم در واگن بارگیری و پس از ارزیابی‌های گمرکی از بندر خارج می‌شود.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد:براساس برنامه تا پایان فروردین ماه ۵ کشتی دیگر گندم در بندر شهید رجایی پهلو خواهد گرفت که مقرر گردیده بخش عمده آن از طریق حمل و نقل ریلی وارد کشور شود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=25760

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.