• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
کل اخبار 6680اخبار امروز : 0
3

حمل بار در راه آهن یزد ۴۶ درصد افزایش یافت

  • کد خبر : 21012
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۷
حمل بار در راه آهن یزد ۴۶ درصد افزایش یافت
مدیرکل راه‌آهن منطقه یزد گفت: با توجه به جذب خرده بارها و بارهای ریل‌پسند، حمل کالا در ۶ ماهه نخست سال ۹۸ با استفاده از خطوطی ریلی در این منطقه به میزان ۴۶ درصد افزایش یافت.
0
(0)

به گزارش ریل نیوز به نقل از روابط عمومی راه آهن منطقه یزد؛ سید مصطفی داودی اظهار کرد: این اداره کل از ابتدای سال جاری اقدام به شناسایی خرده بارها و بارهای ریل پسند منطقه در مجاورت ایستگاه‌های «بیشه در» ،گندله‌سازی، فولادآلیاژی و بندرخشک یزد کرد و در این مورد جلسات و نشست‌های متعددی با صاحبان صنایع و معادن و شرکت‌های حمل و نقل برگزار شد.

وی افزود: این جلسات منتج به جذب ریلی برخی بارهای جدید و افزایش بارگیری و حمل ریلی بیشتر بارهای متفرقه با استفاده از وضعیت و ظرفیت فعلی ایستگاه‌ها در استان شده است.

به گفته وی با این اقدام و در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، تعداد واگن‌های بارگیری شده ۴۹ درصد ، تناژ بارگیری ۴۶ درصد و در تن کیلومتر مبدا مقصد ۶۹ درصد افزایش را در عملکرد حمل بارهای متفرقه و خرده‌بارها شاهد هستیم .

مدیرکل راه‌آهن یزد افزود: با احداث خطوط آنتنی جدید و راه‌اندازی منطقه لجستیکی فولاد اردکان واقع در مجاورت ایستگاه گندله‌سازی در آینده شاهد افزایش چشمگیر حمل بارهای ریلی پسند خواهیم بود.

چقدر این مطلب مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

لینک کوتاه : https://rail-news.ir/?p=21012

ثبت دیدگاه

دیدگاهها بسته است.